Rv 20 ja kipeäitä supistuksia!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Yöllä heräsin koviin menkkamaisiin kipuihin ja maha oli kovana ja pinkeänä. Tätä kesti n.10 minuuttia ja kävin vessassa, sitten se meni ohi.

Aamulla soitin neuvolaan ja vein pissanäytteen - se oli puhdas. Nyt huolettaa, että mitä tämä tietää.... eihän kipeitä supistuksia vielä saisi tulla.

Tarinoita, rohkaisuja??

t.Feledith rv 19+6

Kommentit (5)

Vierailija

Melba: Mitään noista, yhdyntää, liikuntaa tms ei ollut ennen tuota kipeää yötä...

Tänään oli rakenneultra ja lääkäri oli ultraajana. Kerroin hänelle tuosta ja hän sanoi, että lienee normaalia, että siinä tapauksessa jos supistukset lisääntyy, säännöllistyy, on todella kipeitä tai vuotoa esiintyy niin silloin tarkistuttamaan tilanne. Sanoi vielä,e ttä kun olen niin pitkä ja hoikka, eikä mahakaan vielä juuri kasvanut, saattaa mun maha nyt vasta alkaa kunnon kasvupyrähdyksen ja joillakin kohtu supistelee nopean kasvun takia.

täytynee siis ottaa kuitenkin rauhallisesti ja toivoa että olis normaalia...

(esikoista siis odotan ja kaikki on uutta!)

Vierailija

täällä kans kivuliaat supparit vko 18+, ollut pari kertaa nytkin 20+3.. lepoa. käyn koulussa/töissä, mutta kun niitä ilmaantuu niin vaan lepoa taas.. pitää aina välillä kokeilla että onnistuuko työt.

Vierailija

muistelen että mulla oli kans joskus rv20 tienoilla muutamana pvänä kipeitä supistuksia, levolla ne loppu eikä ole vielä takas tullu..paitsi että jouluna oli ja nekin katos levolla.

Ootko juonu tarpeeks? mulla ainakin nestehukka sai aikaan supistuksia (kivuttomia tosin), ja kivuliaita sai aikaan ummetus..tuli vaan tosta sun vessassa käynnistä mieleen!

Lepoa sitten vaan ainaki jos ei mistään mitään löytyny..ja jos niitä enempi tulee niin soita uudestaan neuvolaan - kylläkai ne jotain siellä keksii.

Tappert ja Puksu 36+1

Vierailija

Mulla sama juttu. Äippäpolilla ehdottlivat et jos syynä olis ollut reipas liikunta, yhdyntä tai pitkä ajomatka. Oliko sulla moisia vuorokauden sisään?

Mulla ei mitään noista eikä virtsassa mitään ja nyt viikon sairasloma, makaan vain ja kaikki em. on kielletty. To yritän takaisin töihin, sillä mun synti oli töissä olo...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat