Mieheni kaulapoimu on oksennuksessa eikä anna pestä sitä!! aargh!

Vierailija

Kuinka te muut pesette miehenne kaulapoimut? Entä pippelin juuren? Auttakaa!

Kommentit (10)

Vierailija

En mä oikein malttais laittaa laihdutuskuurillekaan kun se niin mun itse tekemistä ruoista tykkää! Se on niin lutunen kun se syö! Saakohan tuonikäinen jo laihtua?

Vierailija

Laita miehen eteen yläviistoon joku mielenkiintoinen kuva(esim. pamela andersson) jota se sitten saa hetken katsella. Toisella kädellä pyyhit tukolla kosteuspyyhkeitä sen poimut.

Noi kuvat kannattaa jemmata sitten jonnekin, että kikka toimii seuraavakin kerran.

Vierailija

Kaulapoimun pesu onnistuu hyvin kun hämää olutpullolla tms. Pitää vain varoa antamasta liikaa koska poimu voi likaantua uudelleen.

Mites te muut selviätte sellaisen taaperoimetetyn miehen kanssa joka ei ole koskaan päässyt tavastaan eroon?? Miten voisi varovasti vieroittaa. Harmittaa se jokapäiväinen tissien räplääminen, varsinkin kun omatoimisesti avataan liivit ja kaivetaan eväät esiin? Johan ympäristökin paheksuu tällaista. Mies on tosin kovin harvoin kipeä. Miinuspuolena on se että kunnon ruoka ei kelpaa ja mies on liian laiha...

Vierailija

Laita mies makaamaan sohvalle, ota paita pois (daisarit paljaaksi) kurkota käsinojan yli (pään takaa) näkökenttään - kun nostaa leukaa pyyhkäise nopeaan. Toimii aina.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat