Sukulaismies sanoi syntymapaivilla, etta meidan pitaa tehda viela tytto (kaksi poikaa jo on). Minka helvetin takia? Mita ihmetta se suunnit...

Vierailija

Miten jollain voi olla mielipiteitä toisten lasten sukupuolesta? Miksi kenelläkään on mielipiteitä tai toiveita omien lastensa sukupuolesta? Se on perverssiä. Minusta on mukavaa, että puolisoni on mies, koska pidän niin kovasti heteroseksistä, mutta kenenkään muun ihmisen sukupuolella ei ole minulle merkitystä. Ei edes lasteni. Voin kuvitella, miten kurjalta pojistamme tuntuu, kun joku käskee meitä hankkimaan tytön.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Meillä on yksi tyttö ja saamme aika usein vastata kysymykseen " No, koskas teette pikkuveljen?" Joskus annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, joskus kieltämättä totean että " V***ujako se sulle kuuluu, mitä me tehdään ja koska?" .

Vierailija

Kyllä meillekin sanottiin tytön ja pojan jälkeen, että nyt on sit molemmat, ikään kuin se olisi kaikkien tavoite. Kolmas lapsi on saatu ja huomasin, ettei odotukseni ja vauvan syntymä saanut yhtään niin suurta odotusta jne osakseen ku 2 ekaa.

Vierailija

mikähän ihme ihmisillä on et aina pitäs olla tyttö ja poika ? jos on monta tyttöä ni jo poikaa povataan ja taas poikien äidille sanotaan et teeppäs tyttökin . mun miehen veli odottaa toista tyttöä ni anoppi heti et no poika vielä . .

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sanotaanko tyttöjen vanhemmille, että heidän pitäisi saada vielä poika? -ap

Suurin osa ihmisistä tuntuu olevan mielisairaita.

Vierailija

Vaikka tosiasiassa toki oli sama kumpaa sukupuolta tulokas edusti, ihan tervetullut oli kumpi vaan, mutta sen verran otti minuakin päähän se toivominen ;)

Vierailija

odotan tällä hetkellä neljättä ja voitte arvata mikä on kaikkien kommentit!!! Itse tiedän että tyttö on tälläkin kertaa tulossa :)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sanotaanko tyttöjen vanhemmille, että heidän pitäisi saada vielä poika? -ap

vain kateelliset poikien äidit saattavat joskus sanoa, mutta tämä nainen vaan nauraa moiselle

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat