Elämäsi suurin " VIRHE" !!!???

Vierailija

Mä tein " liikaa" lapsia. " Väärällä" aikataululla. Kärsin vielä vuosia jos pysyn hengissä. Haukkasin liian ison kakun. Lusittu vuosia ja samanmoinen jäljellä. Murhamiehetkin pääsee " helpommalla" .

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Arrrg. Nyt olen kotiäiti, jolla ei ole työtä johon palata. No eipä olisi kyllä lapsia ja miestäkään, jos olisin toisin valinnut...

Vierailija

Kaks tosiaan meni ja siinä huumassa teki toiset kaks lisää ja hupsan keikkaa. Mä en kyllä meinaa enää lapsenlapsia" hoitaa" . :DDD

Vierailija

Yllättäen en kadu huumeidenkäyttöä enkä prostituoituna toimimista, sillä mä olen jotenkin sen tyyppinen ihminen, että ne nuorena kiehtoneet pahat asiat piti vain käydä läpi. Mitään en olisi oppinut ilman noita rappiokokeiluja, ja uskon, että nykyistä sielunrauhaa en kokisi, jos sitä levottomuutta en olisi käynyt läpi ensin. Mulle riittää, on riittänyt jo 15 vuotta, kotona ruuan tekeminen, lasten hoito, kiva mies ja pari ystävää, en kaipaa mitään muuta. Kaikella on tarkoitus, ja seuraavassa elämässä voi sitten olla kypsä ja fiksu jo pienestä pitäen;).

Vierailija

En tule kestämään teknisellä alalla vielä kymmeniä vuosia. Haluaisin ihmisläheisemmän työn, mutta jumissa ollaan asuntovelkojen kanssa. Ei ole helppo luopua palkasta ja lähteä uusiksi opiskelemaan. Haluaisin työskennellä lasten kanssa.

Vierailija

vakituisia töitä en ole koskaan saanut - alan työt on pikuista silppua ja paljon työttömyyttä ja muita duuneija. Ja siksi olen köyhä vielä keski-iässäkin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat