Onko liikaa ikäeroa? Täytin juuri 29, mies on 23.

Vierailija

Opiskellaan yliopistolla samaa alaa. Meillä synkkaa hyvin yhteen, mutta mua mietityttää tämä ikäero. Mulla on lapsikin.

Kommentit (7)

Vierailija

minunkin mielestä siitä kuinka hyvin olette henkisesti samalla tasolla. Ei vielä ole kovin suuri ikäero, mutta juuri tuon ikäisissä miehissä on paljon eroja. Osa on valmis pitkään parisuhteeseen ja isäksi, osa taas haluaa hyppiä kukasta kukkaan ja vetää vinaa, näin karkeasti sanottuna. Mutta jos sovitte muuten hyvin yhteen niin tuo ei ole ikäero eikä mikään.

Minulla on "vain" 2 vuotta nuorempi mies itselläni, eikä ongelmia sen suhteen

Vierailija

Olen myös 29 ja mies täytti 24. Aluksi mietin ikäeroa, mutta en miettinyt pitkään kun kaikki meni hyvin :) Minulla myös 8-vuotias poika, ei haittaa miestä ollenkaan. Nyt jo suunnitellaan yhteistä lasta ja asutaan yhdessä.

Vierailija

Joten miksikään lapsenvahdiksi mies ei tosiaan joutuisi. Mietin kuitenkin tuota elämänkokemusta, kun itse olen melko nuoresta iästä huolimatta jo 10-vuotiaan äiti. Olen ollut töissäkin jo pitkään, rilluteltu on tarpeeksi. Mies on kyllä rauhallinen ja tasapainoisen oloinen, ei mikään perinteinen bilehile.

ap

Vierailija

minä ottaisin vaikka 20 vuotta nuoremman miehen jos se miellyttää silmää ja on hyvä sängyssä ja jos sillä on järkeä päässä. Nyt on 3 vuotta nuorempi ja se alkaa jo olla niin raihnainen että tekisi mieli vaihtaa nuorempaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat