Uusi Miss Suomi Noora tulee pärjäämään kisoissa...

Vierailija

...paremmin kuin yksikään missi sitten Lolan! Av-mammoilla ei vain ole silmää. Sittenpähän näette. Tulen ilkkumaan kisojen jälkeen.

;-)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Satasessa oli kaksi kuvaa Noorasta, ja molempiin oli valittu tosi huono, missä hän oli silmät kiinni ja suu oudosti. En usko etteikö hänestä otetuissa kuvista joku olisi ollut hyvä, lehdistö ei vaan tykkää Noorasta:)

Vierailija

Valitettavasti suomi lähettää nyt ekstra ruman missin kisoihin. Ennekin on ollut missejä mitkä ei ole olleet mun suosikkeja, mutta kauniita ne on kuitenkin kaikki olleet. Nyt ei voi sanoa samaa.

Vierailija

Ensin ajattelin, että voi herran jestas sentään.... mutta mitä enemmän näen hänen kuviaan, niin sitä enemmän hänestä pidän. Mutta tuleeko hän pärjäämään...?

Vierailija

Nämä pliisujen eloveenojen kannattajat ei ymmärrä todellisen rotunaisen kauneutta sellaisen nähdessään. Veikkaan, että miss maailma kisoissa pärjää noora hyvin.

Vierailija

Outoa, että joku näkee hänet rumana. Minusta kertoo kehittymättömästä silmästä. Komea ja näyttävä rotunainen, joka talloi verrattaim mitättömän näköiset pikkusievät tytöt jalkoihinsa.

T: yksi massaan sekoittuva

Vierailija

En ole nähnyt hänestä kuvaa, jossa hän ei irvistäisi rumasti. En todellakaan osaa sanoa, onko hän kaunis vai vähemmän kaunis.

Eli, mistä siis löydän kyvän kuvan?

Vierailija

ei ole kaunis eikä suloinen, mutta luulen että hänet tullaan vielä muistamaan. Häessä on sitä jotain, jolla hän tulee vielä menestymään! Av mammat ovat vain kateellisia! Minä ainakin olen mielissäni, että hän ei ollut mikään suosikki ennen finaalia. Oikea ehdottomasti voitti!

Kuivat av-mammat tietysti olisi halunnut siitä hevosnaamasta missin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat