G: Minkäsikäinen teillä pesee itse hiuksensa?

Vierailija

Kun täällä nauretaan jos pesee isomman lapsen hampaita tai tekee alapesua tms.

Ei ole ihmekään kun näitä haisevia lapsia huomaa siellä sun täällä...yök

Kommentit (8)

Vierailija

eikä minkään liikunnan jälkeen pelkästään.

Vierailija:

Lainaus:

Ensin on pakko kysyä: Oletko todella huomannut jotain haisevia lapsia??? Itse työskentelen lasten parissa enkä kyllä törmää jatkuvasti haiseviin lapsiin. Joskus vähän vanhemmat lapset (9v->) saattavat kovan liikkumisen jälkeen haista " lapsen hielle" , mutta sekin haju hälvenee usein aika nopeasti.

Vierailija

Se on vaan semmoinen sanonta!

Totuushan on, että ne on tytöt jotka rupeaa ekaks haisemaan, koska kehittyvät nopeammin ja alkavat hikoilla.

Vierailija

voi olla syynä myös se, että lapsen kotona tupakoidaan!

Mulla on mun voikkaryhmässä yks sellainen tyttö... Ikäväsanoa, mutta haisee todella tupakalta!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Se on vaan semmoinen sanonta!

Totuushan on, että ne on tytöt jotka rupeaa ekaks haisemaan, koska kehittyvät nopeammin ja alkavat hikoilla.

Vierailija

Hampaat pesee itse aamulla ja illalla, illalla äiti/isi vielä varmistaa pesun.

Suihkussa pesee itsensä sienellä ja huuhtelee, alapesun tekee itse kyykyssä + kädellä.

Joskus harvoin haluaa kaiken palveluna ;-)

Vierailija

Ensin on pakko kysyä: Oletko todella huomannut jotain haisevia lapsia??? Itse työskentelen lasten parissa enkä kyllä törmää jatkuvasti haiseviin lapsiin. Joskus vähän vanhemmat lapset (9v->) saattavat kovan liikkumisen jälkeen haista " lapsen hielle" , mutta sekin haju hälvenee usein aika nopeasti.

Meillä kotona tokaluokkalainen ja kolmasluokkalainen pesevät itse hiuksensa. Harrastavat molemmat uintia, joten en ole edes paikalla useinkaan silloin, kun pesevät hiuksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat