Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kaipaisi äiti ja 8 kk:n poika jotain tekemistä Espoossa..avoimet päiväkodit tmv. kertokaapas!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa kaikki!

Asumme Espoon Laaksolahdessa. Olemme muuttaneet Tampereen takaa kaksi ja puolivuotta sitten ja paikat ovat outoja muutenkin. Mieheni tekee vuorotyötä, elikkäs joka toinen vko olen pojan kanssa illat kahdestaan ja nyt on alkanut tuntumaan siltä, että pojan olisi aika saada kaveria silloin tällöin, niin mistä löytäisin seuraa? Iltaisin ei taida olla mitään yhteistä perhekahvilaa tai muuta, mutta edes sitten joskus päivisin, jos jotain touhua olisi. Tuossa pihapuistossa, joka on kyllä mainio, ei poikani vielä viihdy kuin vauva-keinussa hetken ja melkein heti nukahtaa ulkoilmaa saadessaan vaunuihin, joten kesällä varmasti saamme tuosta pihasta seuraa enemmän, kun jo ehkä osaa kävellä.

Olin suunnitellut avoimelle päiväkodille tähän lähelle tuohon Leppikseen, mutta ei se vissiin enää ole toiminnassa. Tietääkö joku?

Käymme kyllä parisen kertaa vkossa tanssimassa minilattareita Helsingissä, tiistaina ja torstaina, ja juuri torstaisin olisi myös MLL:n perhekahvila ihan tuossa vieressä.. mutta tanssia en jätä (liikunta on minulle niin tärkeää). Käymme myös jumpalla joskus Elixia Länsiväylässä,mutta äidit tulevat ja menevät omien aikataulujen mukaan,joten ei sillai ehdi tutustumaan ja sitten poitsuni nukahtaa monesti jumppien jälkeen, joten ei ehkä ole parhainta aikaa leikkimiseen.

Kaikki sisarukseni perheineen ja ystäväni asuvat siellä Tampereen seudulla, joten ystäviä riittää puhelimen kautta itselleni,mutta tuo poika olisi niin kovin sosiaalista laatua:D. Nimittäin, minua ei huvittaisi kutsua " ventovieraita" kotiini vaan käydä itse jossain avoimella. Ei tarttisi ressata siivoamisesta ym. kun on niin pieni asuntokin.

Kommentit (7)

Vierailija

Käydäänköhän me samassa lattariryhmässä Kampissa? Käyn nyt 8kk poitsun kanssa ti ja to kampissa aina kun ehditään. Asutaan Ison ompun lähettyvillä. Nyt tänään en kerennyt kamppiin, mutta torstaina ollaan taas menossa. Jään mielelläni vaikka kahvile tunnin jälkeen.

Vierailija

Voipi olla, että ollaan nähty siellä. Nyt jo on alkanut tulla jotkut kasvot tutuiksi. Tänään meitä oli vain neljä äitiä vauvoineen. Jos olet nähnyt minut, uskon, että muistat. Minulla on lyhyt tukka ja punainen pieni ponnari toisella sivulla ja Aatos-niminen poika. Toivottavasti vain et ole pelästynyt minun höpötystä, koska olen tällainen pirteän puhelias (en todellakaan aina...etenkään kotona iltaisin), että jotkut saattavat pelästyä:).

Meidän pitäisi tulla torstaina, ellei nyt meidän lääkärireissu veny, nimittäin ysiltä on pojalla aika tässä Lähderannassa. Niin tosiaan, jäisin kyllä kahvittelemaan. Ja muuten huomenna, keskiviikkona, ajattelin käydä siellä Ompun lähellä tsekkaamassa sen Step up Schoolin minilattarit, olikohan ne nyt 10.40 eteenpäin. Jos vaikka täällä olisi yhtä hyvä ope, niin olisi vähän helpompaa kulkea sinne.

Vierailija

En ollut huomannut tuota asukaspuistoa ollenkaan, muut kyllä. Ja oli kiva kun kommentoit Tapiolaa, niin sekin voisi olla yksi vaihtoehto. Minulla on auto käytössä, joten se helpottaa. Nyt me lähdemme kohta tanssimaan bailatinoa:)

Vierailija

Laitanpa minäkin viestiä vaikka en osaakaan neuvoa tekemistä, mutta olemme kahden viikon päästä muuttamassa Tampereelta Espooseen ja nyt jo jännittää että osaanko tehdä siellä mitään.

Meidän tyttö on vasta kuukauden, mutta mielelläni alkaisin hänen kanssaan käymään esim. lattareissa ja babybiossa ja muissa menoissa ja seurakin olisi kivaa.

Muutamme myös aika lähelle isoa omppua, länsiväylän varrelle siis, en edes osaa paikkoja kovin hyvin siellä.

Mutta jos teitä ei haittaa että vauvat on vähän eri-ikäisiä niin olisin itsekin aktiivinen ja uskon että vauvallekkin sosiaaliset kontaktit tekee hyvää niin voitais vaikka keksiä jotain kivaa tekemistä porukallakin?

Mulle voi laittaa sähköpostia: l.iiris100@gmail.com niin voi enemmänkin jutella jos haluatte.

:) iisa ja elli 1 kk

Uusimmat

Suosituimmat