Miten IHMEESSÄ te saatte silmätipat laitettua 3v:lle!!??

Vierailija

Täällä raukka rääkyy ja huutaa, ei onnistu oikeen millään tippojen laittaminen. Eilen kun saatiin tipat, oli silmät niin arat, että nyt lapsi pelkää tippoja ihan kamalasti. Eihän tuo enää varmaan niin satukaan, kun silmät on vähän paremmat, mutta luottamus on lapsella jo mennyt ;)

HUOH..

Vinkkejä..? Noh.. ei kai niitä oikeen ole, puranpahan tunteitani silti;)

Kommentit (11)

Vierailija

" No toiselle menee yhteistyössä rauhallisesti,

siskolle hajareisin päällä istuen ja polvet päätä paikoillaan pidellen. Onhan minulla kaksi kättä... "

Peesaan... Näin meilläkin tehtiin...

Vierailija

Väkisin jollei muuten. 3v laitettiin niin että toinen piti kiinni ja minä pää käsitaipeessa laitoin tipat.

Tietty ensin yritetään hyvällä mutta aina se ei tepsi. Itse laitoin aikanaan vastaan niin raivoisasti että loppujen lopuksi se onnistui vain nukkuessani.

Vierailija

mukavampaa, jos lapsi suostuu yhteistyöhön. On siis kaksi vaihtoehtoa, joko nätisti tai väkisin. Toinen kestää muutaman sekunnin ja palkinnoksi saa tarroja tai jotain muuta kivaa. Toinen vaihtoehto kestää kauan ja on kamalaa sekä lapselle, että vanhemmalle.

Vierailija

.. eli noiden PITÄS olla tipat, mutta pikkuruisessa tuubissa ovat ja ihan sitkeetä tavaraa, ei siis ihan nestemäisessä muodossa. Voikohan rakenne muuttua pysyvästi jos ne on 30 min kylmässä (autossa)? Nehän pitäs säilyttää alle 25 asteessa.

Jos ei tuo muutu litkumaisemmaksi jo kohta, soitan apteekkiin ja kysyn sieltä olemmeko pilanneet " tipat" . Siis soitan, jollei täältä tule asiantuntevia kommentteja ennen sitä:) Luotan palstalaisiin (tietysti sopivalla seulalla:)..

Lääkkeen nimi on Fucithalmic. Kurkkaan apoteekin www-sivuilta..

Vierailija

Taitaa olla vahvat luomilihakset;)

terveisin ap, jolla vieläkin tipat laittamatta..

aaaghh...

Ja tähän saakka olen kokenut varsin kivoja onnistumisen tunteita erilaisissa tilanteissa: olen onnistunut puhumaan asiat niin, että poika suostuu ja tekee kuten pitää. NYT tuli koettelemus ;) Verikokeen ottaminenkin oli paaaljon helpompi nakki täällä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat