Mikä ois paras suhtautumistapa serkkuuni joka retostelee

Vierailija

miehensä perinnöillä ja pilkkaa meitä kun ei olla rikkaita. Välttelen hänen seuraansa parhaani mukaan kun meillä vallan eri arvomaailma mutta joskus on pakko olla tekemisissä. Vertaa lastemme tavaroita, vaatteita ja kaikkee mikä liittyy rahaan.

Kommentit (6)

Vierailija

No mutta, sitten tiedät vastauksen varmasti itsekin: avoimuus. Jos asia vaivaa sua, on sun sanottava siitä seuraavalla kerralla suoraan. Kysy vaikka viattomasti sopivassa tilanteessa, että mitä sä tolla oikein haet? Onko teillä kaikki hyvin vai miksi vertailet kaikkea? Ehkä se auttaa solmuja aukeamaan, kun taitaa ilkeillä vain siksi, että tosiaan itse voi pahoin. Ja jos ei auttaisi, olisit ainakin yrittänyt ja osoittanut olevasi itse fiksumpi :)

Vierailija

Ehkä olet sisimmässäsi kateellinen/katkera hänelle ja siksi tulkitset kaikki kommentit jotenkin värittyneesti? Tuo retostella vain kalskahti korvaani, itse en moista sanaa käyttäisi kenestäkään. Itsetutkiskelun paikka minusta siis, tai sitten otat härkää sarvista ja kysyt joku kerta suoraan, onko hänellä vai sinulla ongelma tästä varallisuusasiasta, kun se tuntuu nousevan pintaan joka kerta =)

Vierailija

Tuntuu uskomattomalta, että joku kehuskelisi rahoillaan ja pilkkaisi muita. Todennäköisesti heillä on asiat muuten huonosti. Ehkä suhde on todella huono, mutta erotakaan ei voi, kun menettää leveän elämän. Jos siis vaikkapa avioehto.

Vierailija

parisuhde on todella sairas. Jos oisin ilkeä ja katkera kerskuisin ihanalla miehelläni ja meidän keskinäisillä loistavalla suhteellamme mutta siihen en kykene enkä kyllä haluaisikaan. t. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat