Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat viikon myöhässä.

Vierailija

Mua ärsyttää. :/

Me ei yritetä lasta koska mies ei halua tällähetkellä toista lasta. Mutta itelläni on vauvakuume ja aina salaa toivon että on sattunut " vahinko" .

Viimeks mulla alkoi menkat 5pv ja sitä ennen 4pv. Eli aika säännölliset on. Kun mulla oli viimeks loppunut menkat niin teimme sitä. Meillä kävi niin että kumi hajos ja mies oli ihan panikissa. Se passutti mut eka vessaan pissille ja sit apteekkiin ostamaan katumuspillerin. No se pilleri oli saakelin kallis mut ostin sen ja söin sen, mutta vannoin miehelle että se oli viimeinen katumuspilleri minkä ostin.

Apteekkari sanoi että voi tulla vuotoa ja samaa luin ohjeistaki. Siinä oli että voi tulla ylimäärästä vuotoa, mutta sitten pitäisi tulla seuraavat menkat ihan normaalisti. Ja sit oli että jos ei menkoista kuulu niin tee raskaustesti.

No se ylimääränen verenvuoto tuli. Sit odotin siinä 4-5.2 tienoilla niiden normaalien menkkojen tuloa mutta tänäpäivänäkää ei oo menkat alkanut!

Nyt herää kysymys että oonko mä raskaana? Mulla on ollut tää tunne ennenki. Menkat on viikon myöhässä ja sinä aikana oon elänyt toivossa että tuun tekemään positiivisen testin. Mutta sitten petyn ku alkaa menkat. :( Niin käy varmaan nyttenki. :' ( Se vaan on niin ärsyttävää kun elättelee jo toivossa mutta sitten pettyy. :(

Jos olisin raskaana niin kertoisin siitä miehelle varmaan vasta sitten kun ei voi tehdä aborttia. Tai väliäkö sillä, sillä hän tietää kuin paljon mä vastustan aborttia! Ja että hän ei saisi ylipuhuttua mua, mutta jos hän kuulee uutisesta vasta sit ku aborttia ei voi tehä niin mun ei ainakaa tarvi kuunella sitä painostusta.

Äst väliäkö sillä, en mä kumminkaa oo raskaana. :' (

Kommentit (4)

Vierailija

Odotan vielä. :)

Lähden 25.2 käymään vanhempieni tykönä ja jos ei siihen mennessä oo alkanut niin teen sit sen testin.

t:ap

Uusimmat

Suosituimmat