Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤*¤HAAVEILIJAT VIIKKOON 7*¤*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tervetuloa mukaan uudet haaveilijat! Laitetaanpas vilkas viikkopinkka pystyyn!

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Aika pahasti näyttää olevan se oikea tuo joka tällä hetkellä ei malttais olla ollenkaan pois luotani..

Olemme sopineet että edetään rauhallisesti ja silleen kun tuntuu sopivalta..Molemmat olemme olleet kauan sinkkuja.. Siitä pidän kiinni, että kavereita ei unohdeta kokonaan..

Meillä oli eilen illalla hauskaa, kun teimme sellaista juttua, jossa voi koota oman auton oman mielen mukaan.. Se oli meidän kompromissi auto.. Tottakai kaiken ikävän jälkeen olen arka.. Kultani oli ihmeissään asioista joista kerroin hänelle..

En tiedä kerroinko teille, mutta noin kuukausi sitten minua hyväksikäytti mies, ja tällä viikolla selviää tulinko siitä raskaaksi.. Ja toivottavasti ei.. Mutta kultani on luvannut olla tukena, tuli mitä tahansa vastaan.. Juuri tänään ostin valmiiksi testin kotiin, että voi sitten tehdä kun se aika koittaa..

Kaverini kanssa tänään naurettiin, että me ollaan jo suunniteltu millainen auto meillä tulee olemaan.. Ja virallisesti seurusteltu 1,5 viikkoa.. Mutta olemme niin ihastuneita toisiimme.. Ja päätimme juuri tänään että emme anna helposti periksi.. Meillä menee aika nopeasti kun ollaan yhdessä ja aina on mukavaa ja hauskaa.. Kullan sylissä on turvallista olla..

Mutta nyt lopetan jaaritukset ja jatkan yövuoroa.. Menen alakertaan alakerran yökön kanssa juttelemaan..

KP=Onnellinen yökukkujanne taas 3 yötä..

Vierailija

Minkäs sille oikeesti voi kun veri vetää näille sivuille aina kun kuumeilee. Ei viime odotusaikana tullu kirjoiteltuu eikä pahemmin lueskeltuu. Sillokin vaa kuumeillessa.

Toissa päivänä lopetin esikoisen (1 v 2 kk) imettämisen, tuntu jotenki haikeelta. Oli enää vaa aamutissittelyä, mut olihan tuo jo ehkä aika jättää. Kyynel!

Jostain syystä tulee kotiin kannettua 9kuukautta ja osotus-lehdet. Olivat ns. vanhoja kun molemmista ilmestyy tässä kuussa uudet, mut sit voi ostaa molemmat. Hmm. Mitä tuhlausta.

Tää kuumeilu on pahaa.

Tytikkä

Vierailija

Sanjuskalle jaksamista. Mun yhdellä kaverilla on aikalailla sama tilanne kun sulla.. :(

Tansem, jos ollaan ens vuonna vielä täällä haaveilijoiden pinkassa ja pohditaan käännyttämistaktiikoita niin voitais melkein pitää sellainen kokoontumisajo. Vauva-lehden 2 pitkäaikaisinta jäsentä, jotka ovat koko ajan kuumeilleet samassa pinkassa ilman edistystä. ;) Toivotaan parasta, pelätään pahinta. :)

Tervetuloa uusille!! :)

Vierailija

Me ei viitsitä penkkareita lähteä katsomaan kun täälläpäin se touhu on vähän hölmöksi mennyt, viime vuonna oltiin katsomassa ja joku vähemmän fiksu juhlahumussa oleva abi kasteli yleisöä rankalla kädellä vesipyssyllä. Satuttiin tietysti olemaan paikassa johon vettä tuli paljon,joten poitsu kastui oikein huolella. Ei ollut kiva pakkasessa olla lapsi pipo ja haalari märkänä.

Muutenkin meni aika hulinaksi ylöisön heitellessä kanamunilla juhlujoita ja heidän vastaamalla samalla mitalla. Kurja kun hauska idea päätyi tuollaiseen.

Aamulenkillä käytiin,oikein miellyttävä ilma. Eilen illalla miehen kanssa taas vauvasta juteltiin,molemmat haluis,mutta järki sanoo ei vielä. Mä haluaisin sitten kun raksahommat ohi, mies ehkä vielä myöhemmin.

Miten tämän kuumeen saa laantumaan. Meidän vaavikin on jo mukamas niin iso (7kk) ettei enää äitiä kaipaile omia touhutessaan.

Pupu

Vierailija

Hei!

Tässä olisi yksi kuumeilija lisää joukkoonne. Vauva kuumetta ollut ilmassa viimeisen vuoden ajan. Paras kaveri sai vauvan reilu kk sitten ja ei ole kyllä yhtään kuumetta laskenut. Vauvasta tuli vielä kummityttöni. Itsellä opiskelut vielä kesken ja ikääkin vasta 23v, mutta äidiksi olisi kova halu. Oon aina ajatellut että lapset haluan tehdä nuorena, mutta toisaalta olisi hyvä opiskelut viedä ensin päätökseen. Mieskin haluaisi, että valmistuisin ensin, mutta taloudellinen tilanteemme on kuitenkin hyvä ja suhde kestävällä pohjalla niin miksi ei? Miehelläkin on kuitenkin ikää jo yli 30, joten senkin puolesta olisi jo aika. Hormoniehkäisyä en saa lääkärinmääräyksestä käyttää, joten ehkäisymme on perustunut kondomeihin, joita on käytetty vaihtelevasti. Mutta vielä on kuukautiset ajallaan tullut. Ehkä vauvakuume johtuu myös siitä, että luokkakavereistani peräti 3, sai tammikuussa lapsen,(luokalla 28 naista) joten jonkinlaista vauvabuumia on ympäristössä havaittavissa. Opiskelen opettajksi, joten ehkä ilmapiiri lapsien suhteen on senkin takia suotuisa. Kk kierto nyt puolivälissä ja ehkäisyä ei käytetty. Saa nähdä parin viikon päästä mikä on tilanne.

Vierailija

Täällä vähän samanlaisia ajatuksia. Meillä kaksi tyttöä 3v ja 1v+ minulla vauvakuume. Miehen mielestä voitaisi odottaa vielä vuosi tai pari. Kun hänellä ei työpaikkaa jne. Irtisanoi itsensä ja se on ollut aika iso muutos koko perheellä. Tosin parempaan suuntaan =) mutta tuo talouspuoli =(

Minulla olisi tarkoitus mennä töihin tai siis menen takaisin töihin elokuussa =) Todella ristiriitaista kun jos nyt tulisin raskaaksi niin voisin olla sitten samaan putkeen kolmannen lapsen kanssa kotona mutta toisaalta taas olisi mukavaa olla esim. vuosi töissä. Kaiken lisäksi nyt on aika jännää kun lopetin imetyksen lopettamisen jälkeen minipillerit eikä mitään muuta ehkäisyä oo ollu käytössä. Yhdet kuukautiset sen jälkeen ollu ja kierto oli 32 päivää. Nyt menossa 34 =) mutta ennen esikoisen odotusta nuo kierrot heitteli jopa 47 vrk joten en nyt ihan vielä innoissani ole. Toisaalta jos nyt olen raskaana niin tiedän että mies ei vielä halua kolmatta ja olen niin ajatellut että kolmannen raskausaikana olisi ihanaa jos mieskin jaksaisi olla todella mukana( kun odotin kuopusta oli kaikkea muuta mikä vei huomiota jne.)

Järjellä ajateltuna vielä ei ole kolmannen vuoro mutta sydän sanoo toista.

Sekavaa tekstiä varmaan mutta on omat ajatuksetkin aika sekaisin. Kaiken lisäksi kaveri saa muutaman viikon päästä vauvan. Apua! Kerhossakin olen pieniä vauvoja pidellyt ja sillon olen ollut niin valmis taas vauva-arkeen.

On sellainen olo että jos mies ei olisi vauva hanketta vastaan olisin jo raskaana, mutta mutta....

Millonkohan kannattaa testi tehdä?Ikävää kun ei ole säännöllistä kiertoa niin saa jännätä. Ollaan lähdössä reissuun 4.3 sillon olis rvko 7-8, jos en tee testiä ja olenkin raskaana niin onkohan alkoholi tuossa vaiheessa kuinka vaarallista sikiölle?

Vierailija

Kyllä nää päivät taas menee nopeesti. Tänään joudun ajaan 100 km reissun vaan yhden perhanan tutkimushaastattelun vuoksi..ai minäkö kyllästynyt opiskeluun? ;) Kohta se on onneksi ohi.. 9 pistettä puuttuu täydestä tutkinnosta. :)

Tää palsta on kyllä sellainen, et mä tänne vahingossa eksyin toissa syksynä kun tulin menkkojen kans oli yhtä säätämistä ja vauvakuume puhkes sitten samalla. :) Tää meidän oma porukka viettää 1-vuotissynttäreitä näillä main..vai muistaako Tansem paremmin? :)

Hienolta kuulostaa KP, lippu korkeella etiäpäin! :D

Ja tsemppiä sulle Milenna, toivotaan et tästä kierrosta tärppäis ja päästäis seuraileen sun kuulumisia mahan kans. :)

Ja todella hienoo, et tänne on tullut näinki paljon uutta porukkaa! ;)

Vierailija

Onpas ollut hiljasta taas täällä, missäs kaikki taas on?

Uusia oli taas tullut mukaan, tervetuloa vaan, toivottavasti keskustelut nyt vilkastuu, kun on tullut niin monia mukaan :)

Mies on viikonlopun töissä niin mietiskelen täällä mitä tekemistä keksis... Mulla ei hirveesti oo kavereita täällä lähettyvillä asumassa, niin on vähän tylsää yksin :( Tulkaapas nyt ahkerasti keskustelemaan mun kanssa :)

Mitäpäs mieltä ootte tuosta Suomen euroviisuedustuskappaleesta ja esittäjästä? Mä en kyllä usko että tuolla voitetaan, kun ei oo yhtään erikoinen. En nyt mitenkään erityisen huonona tuota pidä, mutten kyllä usko että hirveesti saa pisteitä.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija

Tansem ja muut.. Menkat tuli tänään.. Ja onneksi tulivat.. Nyt saadaan kullan kanssa rauhassa keskittyä meidän suhteeseen..

Mutta nyt mennään nukkumaan kun olen valvonut kohta 1,5 vuorokautta..

KP

Vierailija

Kinttunen:

Hienoa, että oot saanut opiskeluja tehtyä. Voi, kun mullakin ois enää noin vähän jäljellä, huoh...mulla on tällä hetkellä 177op ja maisterin tutkinnon laajuus on 300op eli ei ihan heti loppua näy.

Kävin tuolla haulla etsimässä niin löysin semmoisen pinon, jossa on puhetta entisen puolukat nimen vaihtamisesta haaveilijoiksi, kun ne vanhat puolukat perusti sen oman yhteisön niin nuo keskustelut oli käyty 24.1.

Nopeesti kyllä on tuo aika mennyt :) Jo yli vuosi on tämäkin pino ollut pystyssä (jos ei oteta huomioon että kesällä oli pari kuukautta aika hiljasta).

Vierailija

Kävin tuonne esittelypinoon tietoni lisäämässä,jos joukkoonne huolitte.

Meillä nyt kaksi lasta, nuorempi vasta 7kk, kovasti haaveilen vielä ainakin yhdestä biologisesta. Ajankohta ei ole nyt paras eikä sopivin,mutta haaveillahan aina saa =) rakennuspuuhat alkavat keväällä ja kuopus nukkunut elämänsä aikana yhden yön heräämättä,joten ihan järjellä ajatellen vielä ois hyvä odotella,mutta mutta...

Vielä on siis ehkäisy käytössä,toivottavasti ainakiin kesään saakka.

pupu

Vierailija

Ekaa ryhdytään yrittämään, juuri lopetin hormoniehkäisyn käyttämisen. Jännittää ihan kamalasti!

Ollaan juuri menty naimisiin ja ollaan molemmat kolmekymppisiä. Ei hajuakaan tuleeko tästä helppoa vai vaikeaa! Lueskelin tältä palstalta juttuja parin päivän ajan ja ymmärrän ehkä puolet, niin pro-meininki tuntuu monilla olevan. Toivottavasti täällä saa kysellä välillä tyhmiäkin!

Sen kummempiin valmisteluihin en ole ryhtynyt kuin että olen viime viikkoina " siivonnut" ruokavaliostani lisäaineet, viljat ja sokerit lähes kokonaan, lisännyt tummanvihreitä kasviksia entisestään, kiinnittänyt huomiota marjojen saantiin ja rasvojen monipuolisuuteen yms. terveellistä - Olen siis karppaaja, jos joku ihmettelee, mutta kun ei ole ollut laihdutustarvetta niin olen ottanut viime vuodet rennommin. Nyt siis kroppa täyteen kaikkea terveellistä!

Assja

Vierailija

..Se on totta!Mulla on raskausviikolla 5 näyttänyt molemmilla kerroilla testi plussaa,kannattaa varmaan ennen teidän lomaa tehdä testi,kun sit voi harmittaa jälkeenpäin jos oot juonut alkoholia odottaessa.Tosin,ei varmasti oo vaarallista vauvalle noin alkuvaiheessa...

Me ollaan oltu pari kertaa ilman ehkäsyä,mutta ne on kyllä olleet ns." varmoja päiviä" ,jolloin ei ainakaan pitäisi raskaus alkaa,mut

eihän sitä tiedä...

Meidän kavereilla on kans kuukauden ikäinen vauva...tosi söpönen!On ne vaan NIIN IHANIA!Kinttunen:

[quote]

Vierailija

Töissä jälleen.. Kullan sylistä ei olisi millään malttanut lähteä töihin.. Olisin mielelläni jäänyt siihen.. Tänään tein raskaustestin aamulla ja näytti negaa.. Mutta ennen en ole varma negasta kunnes tulee täti kylään.. Mutta nyt mentävä lääkekierrolle..

Kirjoiteltaa niin käyn lukemassa aina kun ehdin..

KP

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat