Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*TP:t viikoilla 7-8*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tämä pino on meille jotka tahdoimme pikkukakkosta ja haaveemme toteutui!Eli kaikki kahden lapsen äidit pinoon!

Me aloitimme pinoilun aikanaan jo vauvakuumepuolelta mutta aivan uusia pinoon ottaisimme mielellään kun nämä pinot käyneet nykyään niin lyhyiksi!!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tänne vaan uusia kirjoittelijoita, mukaan kyllä mahtuu :)

Ja romi onkin jo vanha tuttu!

Yksi juttu tuli mieleen tosta kahden lapsen kanssa olemisesta.

Nyt kun on kaksi lasta niin välillä ajattelee, että kyllä yhden lapsen vanhemmilla on puolet helpompaa. MUTTA silloin kun meillä oli vain yksi lapsi, se tuntui ihan yhtä rankalta kuin nyt kahden kanssa, koska suuri muutos oli jo se yksikin lapsi edelliseen " elämään" .

Meillä on ollut aika sutina viikko eli ohjelmaa joka päivälle, onneksi sisältää parit vierailut toisille äitikavereille niin saa itse vapautuksen ruuanlaitosta ja valmiiseen pöytään on aina niiiiin kiva mennä!

Tulin just treeneistä, ihanaa oli kun pääsi taas hetkeksi irtautumaan kotoa ja sai kunnon hien pintaan. Nyt suihkuun.

j

Vierailija

ei saa kuihtua tää pino,joka aamu ekana tälle sivulle vaan ja pinoon niin ei unohtuis=)

Mun kurkku on sairaan kipeä,en tiiä onko sitten normaalia flunssaa angiinan perään heti vai sitä angiinaa vieläkin/taas.

Ajattelis että 10 pv lääkekuuri olis tehonnut.

Oltiin silti 10-13.30 perhekahvilassa kun en kestä enää kököttää vaan kotona,olikin tosi piristävää ja sain ystävältä halauksen ja ystäväpäiväkortin=)

Katri sai 2,5v ja 5,5v ystäviltään kans kortit ja siellä askarreltiinkin.

Katri ekan kerran ompeli neulalla ja langalla ja aivan hyvin sujui ekaksi kerraksi=)

Juho,noh,se on aina vaan villimpi,mua joskus naurattaa kun aattelen että pojalla oli 7kk iässä ylimääräinen neuvola kun ei varannut jaloilleen 6kk neuvolassa heh heh,kyllä nyt varaa jaloilleen ja melkein jo juoksee!!!

Kiipeilee(ei osaa yleensä laskeutua turvallisesti) ja sanoja ei nyt ole tullut paitsi se kakka jota hokee.

sanoja siis vauva,äiti,äittä,mamma ja kakka.

KIRJOITELKAA TP:t ja uusia vaan sekaan!!!!!!!

äityliini ja Juho villiviikari 281105

Vierailija

tulin kyselemään teiltä kahden lapsen äideiltä että miten olette kahden kanssa pärjänneet? Onko minkälaisia ikäeroja lapsillanne? Ovatko kummatkin lapset kotihoidossa vaiko toinen tarhassa jne jne? Onko ilmennyt mustasukkaisuutta?

Täällä yksi mamma jolla ' 05 syntynyt lapsi ja orastava kakkosen kuume. Hieman kuitenkin pelottaa että miten kahden pienen kanssa pärjää.

JOEELAlle terveisiä!!!

Vierailija

I`m still alive=)

YÖ on niin mahtava jee!!!!

Otin kuviakin joista vaan yksi valitettavasti onnistui.

Mulla oli tosi hauskaa!!

eikä oo ees kaameeta kapulaa kun en voinyt myöhään olla.

Muksujen kans täällä kuuntelen,YÖ:tä tottakai!!

Juho terrorisoi=)

veti kuivaliinat ja vaipat ja kaikki alas hyllystä kun mä selkäni käänsin,huoh...

äityliini,väsynyt mutta onnellinen ja Juho vilkastus

KIRJOITELKAA KAMUT PLIIS!!!!!!!!!=)

Vierailija

voi miten lyhyt meidän pino..

heips!

voi ei,taas meni muutama päivä,oon taas ite lääkekuurilla joka kylläkin

loppuu tänään .Keuhkoputkentulehdus=/ angiinan perään..

Mun olo on nyt jo OK,nuha ja yskä on vielä kiitettävästi mutta kait tää tästä,mutta Juho sitten seuraavaksi sairastui,on ollut 3pv kuumeessa,välillä laskee mutta viime yönäkin taas oli tulikuuma ja valvoin 2h aamuyöstä=(

ja pakkanen tuli takas että sisällä vaan oltu,ei pääse tyttö ees muskariin illalla ja muutenkin ,Juho kuumeillut,niin ei viiti ulos viedä.

Eka korvakontrolli putkista on KE,tulee jo kuukausi niidenkin laitosta,flunssaa siis on mutta ei oo nyt mennyt korviin.

Juho viimeinkin oppi laskeutumaan ja taputtamaan=)

kuulumisia muiltakin,älkää kadotko,pliis!

äityliini ja Juho vilkastus 1v2kk3viikkoa

Vierailija

Taidettiin olla samalla risteilyllä viime viikolla...

sillä tunnistin teidän lapset kun silloin joskus kävin katsomassa teidän kuvia siellä irc:ssä.

Mun piti tulla ihan esittelemään itseni, mutta paluumatkalla en sitten enää teihin törmännyt. Harmi!

j

Vierailija

Tämä aamu alkoi ottamalla taas migreenilääkkeen mutta sen jälkeen olen tehnyt kaikkeni ettei se pahene eli ei tietokonetta,ei telkkua,ei lehteä,enimmäkseen maannut sohvalla ja nyt vasta avasin koneen mutta meen kohta jo pois nimittäin sain sen migreenin loppumaan mutta se helposti alkaa uudestaan.

Mulla on lippukin jo illaksi ostettu joten mä meen kyllä!!

Joten häivyn koneelta ja ainiin,koomisinta aamussa:makasin sohvalla

KORVATULPAT päässä kun Juho piti niin kovaa meteliä=) vaikka hyvin sen mökä suodattui niidenkin läpi.

YÖ:n keikkaa siis odottaen,se on niin huippu bändi ja hyvä esiintyjä!!

Katrin liki 6v kaveri leikkimässä joten meen ruoanlaittoon>>

äityliini ja Juho TP-poju kohta 1v3kk

Vierailija

moi!

Täällä mekin taas..

Juho pätkäunilla johtuen sisällänukkumisesta=/ pakkasta paljon,-31 aamulla,nyt jotain 27 astetta,hyi eli ei ees muskariin päästy aamulla.

Mun oma vointi muuten OK mutta ei tää samperin nuha ja yskä hellitä.kuukauden varmaan jo ollut.

Romi:ihan hyvin kahden kanssa on pärjätty,meillä on aika iso ikäero lapsilla eli 4v3kk ja mua mietitytti aikanaan se että kuinka mahtaa sisko suhtautua kun on saanut olla noin kauan esikoinen.

Aluksi ei mitään ongelmia ollutkaan,palvoi veljeä ja oli tietty avuksi kuten vieläkin kun noin iso jo.

Mustasukkaisuutta alkoi ilmetä kun poika läheni vuoden ikää,kun se oli vaan haitaksikin kun vei kaikki lelut ja sotki hänen leikit=)

Nyt on niin että välillä se mustis iskee ja kiusaa tahallaan veljeään mutta siitäpä Juho suuttuu ja melkein jo puolustaa itseään=)

Mutta kovasti avuksi on edelleen,mm.syöttää veljeään,riisuu sitä,hakee tavaroita,vie vaipan roskiin ym.

Ovat he niin suloisia katsella kun parhaimpina hetkinä käsi kädessä kotonakin kävelevät ja halailevat ja pussailevat toisiaan=)

Juho oli eilen korvakontrollissa putkista ja putket paikoillaan ja auki ja korvat terveet,hyvä niin!Yskä Juhollakin aina vaan,kauheen sitkeetä tuntuu tää tauti olevan.

ostin eilen YÖ:n keikalle liput eli jotain piristystä tähän tylsyyteen ja sisällä kököttämiseen luvassa lauantaina=)

äityliini ja Juho touhupoika kohta 1v3kk

Vierailija

Olipas taas ohjelmatäytteinen viikonloppu ja tytöt vähän väsyneitä, niin että menivät jo nukkumaan!!! Luksusta kun talo hiljaisena ennen kello 20!

Oltiin eilen uimassa koko porukka ja päikkäreiden jälkeen kavereilla kylässä. Lapset (yhteensä 5) leikkivät aika hyvin jo keskenään ja aikuiset saivat jutella ja syödä ihania herkkuruokia. Oli kyllä kivaa :)

Tänään oltiin pulkkailemassa ja iltapäivällä isovanhemmat tuli meille syömään. Ja taas tuli syötyä ihan liian paljon...

Ihanaa kun jaksat Äityliini kirjoitella niin ahkerasti! Olet meidän pinon " hengetär" !!! Ja oon ihan kade sulle kun oot ollu YÖ:n keikalla. Tällä hetkellä ei olis edes bändillä väliä (mieluiten ehkä PMMP tai MaijaV) kunhan vaan sais aikaseksi lähteä vähän tuulettumaan :)

j

Vierailija

Aloitan uuden pinon ja ' vapautan' äityliinin pinon aloittamiselta tällä viikolla kun kerrankin oli aikaa tulla koneelle.

Tytöt menivät just nukkumaan ja täydelliset naisetkin alkaa vasta tunnin päästä :)

Mulla oli ihana lauantai kun mies pakkasi tytöt aamupalan jälkeen ja lähti äitinsä luokse koko päiväksi. Mä vaan nukuin ja katselin piiiitkästä aikaa pari leffaa ja söin herkkuja. Päivän kruunasi vielä mun iskä, joka haki mut kanssaan ruokakauppaan ja maksoi koko kärryllisen mitä olin kerännyt. Olen ollut kamalassa flunssassa viime keskiviikosta lähtien, et kaipa noi läheiset jo säälii mua...

No nyt mieskin on kipeä, joten ollaan oltu tänään kotona koko perhe ja vilskettä on riittänyt. Ollaan lähdössä keskiviikkona ruotsin risteilylle kaverin ja sen lapsen kanssa ja pidän sormet&varpaat ristissä, ettei kukaan tule tän kipeemmäksi!

Mutta tulkaas muutkin kuulolle :)

j ja tytsyt (4v ja 1v)

Vierailija

Ihan hyvin näiden kahden kanssa on pärjännyt! Muistan vielä itsekin, miten sitä mietti ja pelkäsi, että miten menee, mutta pelko oli ihan turhaa. =) Meillä lapsilla ikäeroa on 2v10kk. Alussa esikoinen oli todella mustasukkainen, kiukutteli paljon, ja koko ajan piti päästä syliin tms. Varsinkin imetyshetkinä, mutta nopeasti se siitä helpotti. Vauva kuitenkin nukkuu alkuun (yleensä) paljon.

Apuakin esikoisesta on välillä ollut (eli silloin, kun suostuu auttamaan.. =)), on hakenut vaippoja tms. pientä. Nykyään tykkää sisälle tullessa riisua siskoa, ja muutenkin alkavat jo yhdessä touhuamaan hieman, piiloleikkiä ja varsinkin riehumista..Tapellakin osaavat. =)

Jos kiinnostaa, voit varmaan tulla (muilla tuskin mitään vastaan??=)) pinoon kirjoittelemaan. Nämä tuppaavat olemaan niin hiljaisia nykyään..Jos saisi hieman elvytettyä pinoa! =) Meillä taitaa kaikilla olla kuopukset syntyneet syksyllä/loppuvuodesta 2005. =)

Vierailija

Tulin pikaisesti nettiin ja nostamaan meidän pientä pinoa.

Nuorempi meni just nukkumaan ja nyt pitäis alkaa pakkaamaan risteilykamoja. Ollaan kaikki vähän nuhaisia, mutta silti kiva lähteä laivalle ja muihin maisemiin.

Taas huhuilen kaikkia... tulkaa nyt jotain kirjoittelemaan!

j

Vierailija

moi taas!

Eilen,ystävänpäivänä en voinut sitä toivottaa teille koska

en päässyt vauvalehden sivuille,messenger kans tökkii,sinnekään en pääse mutta tänne nyt näköjään.

Juho kyllä herää hetkenä minä hyvänsä.

Ootan tässä kans tiskikoneen korjaajaa ja meen 17.30 taas lääkäriin,mulla on aivan hirvee yskä joka valvottaa öisinkin ja kurkku kipee joka kuitenkin eilisestä laantunut vähän mutta katotaan nyt keuhkot ja kurkku ettei jotain muutakin ole kuin normaalia flunssaa,kuumetta ei tosin ole ja miehellä sama tauti tarttunut=(

Juholla pieni yskä ja Katrillakin se sama sitkeä yskä mutta ei niillä muuta ja nukkuvat yöt aivan OK.

Juho se on pieni marakatti,koittaa kiivetä joka paikkaan ja tänäänkin on jo tullut päälleen alas huudon kera Katrin pikkutuolilta ja kun ei sohvalle yllä vielä kiipeämään niin sepäs ottaa jonkun apuvälineen ja usein tuon samaisin tuolin ja sen avulla koittaa kiivetä,apuva!

Miten lapset voivatkin olla näin yö ja päivä.

ystävyysterkuin vieläkin,ystäviähän pitäisi muistaa joka päivä=)

äityliini ja Juho 1v2kk+risat ja Katri 5v6kk+risat

Vierailija

Piti vielä toivotella paranemisia sairaille!! Me käytiin tänään tytsyn kanssa korvien jälkitarkastuksessa. Oikeassa korvassa kaikki hyvin, vasemmassa oli niin paljon vaikkua, ettei sinne mitään nähnyt..Saatiin viikon päähän uusi aika, nyt pitää suihkutella siihen korvaan jotain tököttiä, että lähtisi vaikut liikkeelle..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat