Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsella alkoi äsken vatsatauti ja keskiviikkona olisi kaverisynttärit

Vierailija

Perummeko sinne menemisen? Lapsi todennäköisesti ihan kunnossa jo ke.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

kaupungin tartuntatautiyksikön ohjeiden mukaan lasta ei saa tuoda päiväkotiin ennen kuin on tullut yksi normaali kakka, lapsi syö ja juo normaalisti.

Mulle on ihan se ja sama saako vanhempi palkallista lomaa vai ei jos sen lapsi tartuttaa 10 muuta lasta tautiin mikä olis ollut hyvin vältettävissä. ei paljon naurata nyt kun tauti jyllää meillä jo neljättä ihmistä läpi. joskus joutuu jokainen ottamaan palkatonta saadakseen lapset kuntoon, myös minä olen sen tehnyt.

jälkikäteen selvis että kyseinen lapsi oli ollut paastoruokavaliolla (mehukeittoa, voileipäkeksiä, banaania pieniä määriä) koko viikonlopun niin onko mikään ihm että puuro tulee vetenä läpi maanantai aamuna.

Vierailija

Takoitin vaan sitä, että on olemassa erinlaisia " tauteja" . Meillä meni päivässä ohi. Aamulla oksenti kerran, nukkui pitkät päiväunet ja illalla oli täysin terve taas.

Vierailija

että kaverin lapset tulivat hoitoon tiistai-iltana kaverin mennessä jumppaan ja poishakiessa sanoi, että meillä oli tossa viikonloppuna mahatauti, mutta ihan kunnossa nuo jo on, mutta itseä väsytti jumpassa.. Me sitten oksennettiin koko perhe loppuviikko...

Vierailija

Mitä jos kysyt järjestäjiltä, haluavatko teitä sinne. Tuskin... Jos nyt lapsesi edes on kunnossa tuolloin. Nimim. viikko vatsatautia takana

Vierailija

Me on pariinkin otteeseen saatu just noin tartunta eli " ei se enää tartu" . Nykyään en kyllä suostu ketään näkemään, ennenkuin on monta päivää ilman oireita.

Vierailija

viime viikolla meidän päiväkodilla joku älypää vanhempi toi lapsensa hoitoon maanantaina kun lapsi oli muka kunnossa (oksentanut pe - la/su yö sen jälkeen ei mitään, muka. heti aamupalan jälkeen oli housut täynnä ripulia ja sen jälkeen pari päivää tauti jylläs ja yli puolet porukasta sai saman taudin. prkle mitä välinpitämättömyyttä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat