Muita yh-äitejä???

Vierailija

Mulla on kaksi ihanaa lasta ja olen ollut yksin jo muutaman vuoden. Nyt tuntuu elämä tosi raskaalta. Miten jaksatte pidemmän päälle yksin elämistä? Minä kaipaan miestä rinnalleni, joka päivä siitä haaveilen. En kuitenkaan juurikaan pääse ulos ilman lapsia enkä miestä voi missään tavata. Miten jaksaisin tästä elämästä nauttia, nyt ei ole muuta kuin lapset...

Kommentit (5)

Vierailija

et sehän musta tuntuukin niin kummalta, miks mun ajatus on sellanen, et se mies on jotenkin tiellä.. siis että se veis multa enemmän energiaa kun se antais... niinhän se meni lapsen isän kanssa. kai se on uskottava, että sellainenkin pariseuhde on mahdollinen, mikä olis ihanaa eikä vain uuvuttaisi. olisi joku jonka läsnäolosta olisi hyötyö siinä arjessa

Vierailija

oon ollu koko lasen elossa olo ajan yksin. Lapsi on kohta kaks. Toisaalta niin haluais että olis joku oma rakas, mutta oikeasti ei oo ollu ees mitään yritystä löytää ketään. ELämä on arjen pyöritystä, ja jotenkin tuntuu, että mies ois vaan tiellä tässä show' ssa. Joskus on kyllä tosi yksinäinen olo, kun elämä menee yliopiston pk:n ja kodin väliä. Ja yllättäen yliopistolla ei oo kovin montaa, joka ymmärtäis yh:n elämäntilannetta. Lapsi on tosi ihana rakas, siks tätä yksinäisyyttä kai jaksaakin.

Vierailija

aivan samoissa tunnelmissa.

Olen neljättä vuotta yksin lasten kanssa, ex on tosin mukana lasten kuvioissa tiiviisti ja minulla on omaakin aikaa. Oikean kumppanin löytäminen on vain vaikeaa, mutta haaveilen myös Sen Oikean kohtaamisesta.

Arki sujuu, sen jaksaa rutiinilla, mutta toisaalta haluaisin juuri siihen arkeen toisen aikuisen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat