Eilen tyttäreni koulussa 3 poikaa päätti aloittaa uuden kerhon

Vierailija

Ja sen nimi oli 'Vihaan Saaraa'

Ja suuri osa luokasta päätti osallistua siihen

Lapseni itki

(neljäs luokkalainen)

En tiedä mitä tehdä. Opettajat saivat päivän kuluessa kuulla asiasta ja he puhuivat kolmelle pojalle.

Mutta eivät tietääkseni muille oppilaille.

Meillä on ero meneillään ja en kaikkea muuta ja en halua tuota lapseni koulupäivään.

Kannattaisiko minun ottaa yhteys kouluun. Vaikka opettaja on jo puhunut pojille?

Kommentit (5)

Vierailija

Ihan asiallisesti voit kertoa, että lapsesi kertoman mukaan homma ei jäänyt ainoastaan noiden poikien kerhoksi, vaan siihen ehti päivän aikana liittyä muitakin lapsia.

Toivo koulun painottavan kasvatustyössään nyt kaveruutta ja kiusaamista.

Vierailija

ovatke he kertoneet poikien vanhemmille asiasta.

Tuskin kukaan haluaa poikaansa tyttojä kiusaamaan kasvattaa. Kiusaaminen ei ole ainakaan tyopaikalla sallittua. Miksi se pitäisi koulussa sallita.

äitinä haluaisin tietää jos poikani on noin tehnyt.

En vain halua tehdä itsestäni ongelmatapausta koulussa. Mutta lapseni on tehnyt pajon tyotä niin että lukuvuosi alkaisi tänä vuonna hyvin.

-- ap

Vierailija

Itse muistan omasta lapsuudestani erään tapauksen..

Meillä oli tyttöporukka, jossa kuljin. Nämä taas inhosivat erästä tyttöä, joka oli minusta ihan kiva ja kavereitakin oltiin.

Kerran sitten olin koulun jälkeen tämän "inhotun" tytön luona kylässä ja muut kaverit sai sen tietää.

Seuraavana päivänä koulussa mulle ei puhunu kukaan muu kun tämä "inhottu" tyttö ja muutama muu.

Tyttöporukka sanoi että kukaan ei oo sun kaveri ennenku heivaat ton yhen!!

Aivan kamala tunne!

Lopuksi alistuin tyttöryhmän painostukseen.

Puutu asiaan, silloin kun mulle sattui tämä, kukaan aikuinen ei siihen puuttunut!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat