Onko teillä kaikilla hienot autot ja kuinka tärkeetä

Vierailija

pidätte uutta autoa?

Kommentit (14)

Vierailija

Onneksi mieskään ei hörhöile autojen kanssa, vaan kelpaa vanhempikin. Nyt sitä on vielä rempattu useilla sadoilla euroilla parin vuoden aikana, joten toivottavasti kulkee vielä pari vuotta ainakin.

Tuliterää autoa meille ei osteta ellei nyt ihan lottopottia tule. Rahan tuhlausta ostaa uusi auto, kun vanhallakin kulkee.

Vierailija

etten jää välille sillä, koska aikataulu on minuuttiaikataulua ja työpäivän aikana tulee kilometrejä yli 100km. jos auto piiputtaisi kesken päivän, päivä olisi pilalla. tällä hetkellä ajelen 6vuotta vanhalla farmariaudilla, eli ei sen auton tarvitse tuliterä olla, vaikka elinehto tässä hetkessä onkin.

Vierailija

Mulla on vuoden 2003 auto, ja miehen auto on 2006 vuodelta. Mies osti omansa uutena, mä olen ostanut käytettynä autoni. Mulle on tärkeetä autossa turvallisuus, ulkonäkö ja kiihtyvyys. Vaihdan autoa yleensä 2 vuoden välein, enkä ole merkkiuskollinen.

Vierailija

eli 2003 vuoden chrysler sebring.

Tykkään että on hyvä ja turvallinen auto, joka ei jätä tien päälle. mutta ei tosiaan tartte olla uusi, eikä muutenkaan mitenkään erityisen hieno. Nykyään kuitenkin arvostan sitä, että auto on uudenveroinen eli ei tarvitse esim. pakkasilla pelätä, että jättää tielle tms.

Vierailija

minulle ei ole lainkaan tärkeä, että auto on uusi. Tärkeää on, että siinä on hyvä istua, se kiihtyy sen verran hyvin, että pääsee turvallisesti pitkänkin rekan ohi sekä se, että se ei jätä tien päälle. Luonnollisesti mikä tahansa vanha auto ei täytä näitä kriteereitä.

Vierailija

Aina ei ole autoa ollenkaan. Ostamme jonkun romun silloin tällöin, kun pitää päästä ajamaan jonnekin. Asumme keskustassa kävelymatkan päässä kaikesta tärkeästä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat