Synnytys ja alapää..

Vierailija

Mulla on takana 3 alatie synnytystä ja ekan ja tokan jälkeen ajattelin, että " pilalla" on koko värkki. Kolmannen synnytyksen jälkeen taas kävi jotain ihmeellistä ja värkki suorastaan on loistavassa kunnossa.

Mitä kummaa?!;) Onko muita?!

Kommentit (9)

Vierailija

se johtui luultavasti siitä, että treenasin ihan tositosi huolella lantionpohjan lihaksia, kun pelkäsin niin kovasti, että muuten en palaudu. Tokan jälkeen olin paljon paremmassa kuosissa, en jaksanut treenata ollenkaan niin paljon ja tuntemukset ovat selvästi laimeampia.

Vierailija

Eipä se persereikäkään siitä sanottavammin löysty vaikka koko ikänsä paskantais isoakin jöötiä!

Kun joku vielä kertois mulle sen että mihin perustuu väite, että synnytys väljistää. Miksi se siitä väljenis? En ymmärrä.... Jos esimerkiksi repeää tai leikataan, niin sehän kyllä ommellaan takaisin kiinni. Ja arpikudoshan päinvastoin tiukentaa kuroessaan haavan yhteen.

Entäs taas jos ei repeä eikä leikata? Miten se muutaman minuutin venytys pimpissä jättäis sen ikuisesti venyneeksi?

Näkisittepä miten ihmisen nahkaa venytellään leikkuusalissa ja aina ne nahkat palautuu ennalleen.

Mahanahka mulla on venynyt melekin vuoden ajan jo kolme kertaa ja aina se vaan on palautunut erittäin timmiksi raskauksien jälkeen.

Lisään nyt vielä että onhan niitä poikkeuksiakin olemassa mutta yleistettynä väitän että synnyttäneen naisen väljyys ehdottomana asiana on täysi myytti!

Vierailija

Jos repeämä on ihan siinä suulla, ei tartte olla isokaan, tai oikeastaan nimenomaan ei iso, niin sitä ei ehkä ommella ollenkaan tai kovin tiukasti. Ja raskaus&synnytys voivat löysyttää lantionpohjan lihaksia, mikä löysyttää paikkoja. Tietty niitä voi sit treenata.

Tää on taas näitä itsetunnon ylläpitoketjuja. Mitä v*tun väliä on sillä, onko löysä vai kireä??

Vierailija

on yksilöllistä ja toisille synnytys tekee enemmän, toisille vähemmän. Mutta jokainen on varmaan jumpannut lp-lihaksia synnytyksen jälkeen, kuka minkäkin verran yksilöllistä sekin.

Kyllä mä kolme synnyttäneenä sanon löystyneeni. Seksiin se ei meillä ole kyllä vaikuttanut. Mies saa minkä haluaa ja mäkin.

Kaikille tiukkuusihmettelijöille suosittelen naisen kahon tuntoresetoreihin tutustumistä. Ne eivät ole keskittyneet sinne mistä vauvat syntyvät, muuten synnytys olisi kivun takia mahdotonta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat