Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millasia on Jonathan-haalarit?

Vierailija

Mulle tarjottiin toppapuvuksi kyseistä haalaria. Olen siis ostamassa käytettyä.

Onko hyvä puku? Mulla itsellä ei oo minkäänlaista kokemusta..

Kommentit (11)

Vierailija

Normaali hinta on muistaaksen noin 90 euroa, mutta me ostetaan hyvissä ajoin seuraavaa talvea varten ja maksetaan siksi noin 30 euroa. Ostaisin sinuna hyväkuntoiset käytetyt max 10-15 eurolla.

Muotoilu on hyvä, kangas on sileää ja siksi helppoa pitää puhtaana, tärkeimmät saumat on teipattu vedenpitäviksi ja ovat olleet kestävätkin usemammalla lapsella.

Vierailija

Hintaa puvulla oli enemmän, kun tuo sinun mainitsemasi.

Täytyy kysellä vähän lisää puvusta myyjältä, että onko kuinka vanha jne.

ap

Vierailija

mutta mitoitus on läskeille lapsille. Joten jos sulla on hoikkia lapsia, niin osta vaikka reimaa. Ellei ne nyt oo lisänneet niihin vyötärösäätöä. Mutta viime vuonna ei ainakaan sitä ollut, joten meidän lasten päällä haalarit roikkuu haarat polvissa.

Vierailija

[meillä erittäin hoikka tyttö ja reimatecit sopii hyvin kunhan vain kiristää vyötärönauhan oikein.

Remut yms. valuu oudosti vyötäröltä ja äytävät ousdoilta lapsen päällä.

Yleensä se on pk-henkilökunta kun laitta väen väkisin kurahousut kosteussuojattujen vaatteiden päälle.

Meillä sadevaatteet pk- ihan vain sitä varten jos kaatamalla sataa tai ei sattumalta ole laitettu kosteussuojattua pukua päälle aamulla kun on oletettu et ei sada. Ja aina joku yli-innokas kuravaate fani on laittanut kosteussuojattujen vaatteiden päälle kurahousut,jopa Lassien suprafill haalarinkin päälle viime talvena.

Tarkoitushan on nimenomaan helpottaa pk-henkilökunnan työtä pukemisrumbassa.

Jonathan vissiin ihan hyvä haalari. Siitä ei mitään kokemusta.

Vierailija

Meidän 4v tytöllä on ollut nyt pari toppa- ja välikausihaalaria ko. merkkiä. En ole huomannut mitään eroa esim. Reimaan verrattuna, joten voin kyllä lämpimästi suositella. Yleensä yhden Reimatecin hinnalla saa kaksi Jonathan haalaria.

Olen myös huomannut, että Jonathanin hanskat ovat todella hyviä. Eikä niissäkään hinta päätä huimaa.

Vierailija

miksi lapsille pitää olla reimaa,jonathania pukuja. sen ymmärrän kun ovat hyvänlaatuisia ym. mutta itse ihmettelen sitä että lapsilla on kalliit puvut päällä ja sitten kuitenkin pidetään niitten päällä sadevaatteita...!!siis ei mitään järkeä maksaa puvusta 70-150e ja sitten pidetään kurahousuja ym. päällä. jos ne kerta on vedenpitäviä/tuulenpitäviä miksi niitten päälle laitetaan sade vehkeet. itse olen ostanut lassienpukuja ja aivan vallan mainiosti ovat välttäneet,kun kuiteskin laitetaan pukujen päälle ne sadevaatteet. itse nään päivittäin sitä kun työskentelen lasten parissa ja aina ihmetyttää se sama asia. mutta jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.

Vierailija

Ja nuo Reimatecit ym. EIVÄT helpota meidän työtä! Itseasiassa, niistä on enemmän työtä kuin tavis haalareista.

SYY: noita ei voi laittaa kuivauskaappiin (ainakaan vanhempia malleja) ja jos haalari pääsee kastumaan aamupäivä ulkoilun aikana, sitä on mahdoton saada parissa tunnissa kuivaksi! Esim. hihansuut ja lahkeet voivat kastua..

Ja mitä noihin kuriksiin tulee, niin 15 kurista menee pienempään tilaan, ne voi suihkuttaa letkulla puhtaaksi, ne saa laittaa kuivauskaappiin JA ne kuivuvat nopeasti!

Kosteussuojattua haalaria ei pysty huuhtaisemaan samalla tavalla ja haalareiden mukana kulkeutuu kilo hiekkaa ja paskaa sisälle, jos kaikilla lapsilla olisi kyseinen haalari..

Vierailija

Lainaus:

mutta mitoitus on läskeille lapsille. Joten jos sulla on hoikkia lapsia, niin osta vaikka reimaa. Ellei ne nyt oo lisänneet niihin vyötärösäätöä. Mutta viime vuonna ei ainakaan sitä ollut, joten meidän lasten päällä haalarit roikkuu haarat polvissa.

Uusimmat

Suosituimmat