HYVIÄ vinkkejä pahoinvoinnin ehkäisyyn??????????

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Auttakaa!

Mulla on lähes kokoajan paha olo. Aamuisin täytyy heti syödä, niin säästyn oksentamiselta. Jatkuvasti täytyy syödä kahden tunnin välein, ettei tule paha olo... Sitten jos syön vähän " myöhässä" ja paha olo kerkiää tulla, se ei tahdo mennä koko päivänä ohi... Ja lähes joka ilta on paha olo. Täytyis syödä, mut kun mitään ei tee mieli ja sekin on vähissä mitä saatan syödä! Kun on paha olo, en voi ajatella mitään vähänkään oksettavaa, tai nähdä mitään sellaista. En voi siivota keittiötä enkä aukaista jääkaappia.

Mä oon aika kypsynyt tähän jatkuvaan pahaan oloon, vaikka yritänkin aina ajatuksen voimalla saada oloni paremmaksi... Nyt vasta 10+3 viikkoa ja esikoiselta pahoinvointi kesti 24 viikolle asti ja kuopukselta yli 16 viikolle asti. Ei kauheesti lohduta!! Kertokaa jotain hyviä vinkkejä, jos sellaisia on!! Jotain muuta kuin jatkuvaa ämppäämistä, sillä tätä menoa olen kesällä kauhee valas!:)



Esikoisen raskauden aikana söin jotain homeopaattisia tabletteja, mut ei niistä ollut apua. Oisko teillä jotain hyviä vippaskonsteja?;)



Kommentit (3)

Vierailija

Itse olen myös ollut joka odotuksessa kamalan ällötyksen kourissa ja ruoka ei meinaa laskea millään. Tätä viidettä odottaessani söin ekaa kertaa Heksavitin B-vitamiinia ja lisäksi multitabsin inkiväärikapseleita, joita saa apteekista. Ne auttoivat kyllä omaan olooni, sillä pöntön halailu jäi nyt väliin. Lisäksi join glögiä, sillä siinäkin on inkivääriä.

Jotkut tekevät tuoreesta inkivääristä itselleen teetä tai imeskelevät lastuiksi raastamaansa inkivääriä. Itse sitä kokeilin myös mutta minulle maku oli liian kitkerä.



Toivottavasti sinulle apu löytyisi jostain saamistasi vinkeistä! Kuten tiedät kyllä se jossain vaiheessa helpottaa, mutta se ei nyt paljoa vielä lohduta. Kärsivällisyyttä ja toivotaan että aina menee siivillä!



Vierailija

B-vitamiinitabletteja. En lupaa, että ne auttaa, mutta kannattaa ainakin kokeilla. Mulla kesti ekassa raskaudessa pahoinvointi pitkään (silloin en syönyt), tässä toisessa raskaudessa sitä ei ollut juuri yhtään (nyt siis söin). Tokihan raskaudet ovat erilaisia, mutta mulla ainakin B-vitamiini SAATTOI vähän oloa helpottaa. Joskus kun ei ollut nappia ottanut, niin meinas ruveta tulemaan huono olo, joka kaikkosi jos otti napin.

Vierailija

En halua ikinä enää kokea sitä pahoinvointia, mikä oli tästä alkuraskaudessa.

AINOA asia, mikä minulla auttoi oli jääpalat. Mulla oli pakastin koko ajan täynnä jääpaloja. Otin aina aamuisin heti lasillisen jääpaloja ja aloin rouskuttamaan niitä. Ne eivät maistu millekkään, ovat vain " raikkaita" ja tarpeeks kun rouskuttaa, niin kyllä masuun jotain tulee...

Sama juttu iltaisin. Sit vaan päivällä kävin vähän väliä nappaamassa yhden suuhun :). Testaappa sitä!



Koita jaksaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat