jos omasta mielestäsi työhaastattelu on mennyt pieleen, oletko silti saanut paikan?

Vierailija

mulla iski haastattelu jälkeinen morkkis:/

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

kun ilmoitus tuli puhelimessa että paikka meni sivusuun, teki mieli sanoa että tiesin sen jo haastattelun aikana, sen näki niitten naamoista. silti olen ihan tyytyväinen että yli sadasta hakijasta pääsin muutaman joukkoon josta kiinnostuttiin sen verran että kutsuivat käymään.

Vierailija

Olin aivan puissa koko haastattelun, tosi hermostunut enkä oikein osannut vastailla mihinkään. Pääsin silti toiseen haastatteluun, mikä meni sitten siinä mielessä paremmin, että haastatteli itse puhua pulputti koko ajan, kaikkea omasta miehestään ja kodistaankin ja vaikka mistä, eikä itselleni juuri ollut aikaa sanoa mitään.

Sain paikan, mutta tuntuu, että ehkäpä siihen ei ollut hirveän montaa hakijaa?

Vierailija

Aika usein on käynyt niin :P Ja sitten taas kun on luullut että on hyvin mennyt haastis, niin paikka menikin sivu suun =/

Kerrankin yhdessä haastattelussa, olin ihan kamalassa flunssassa ja yskin yskimästä päästyäni ja niistin varmaan ämpärillisen räkää ja silti sain paikan :-D

Vierailija

mulla sinänsä hyvä tilanne että hakijoita vaan 3(määräaikaisuus) ja haluan todella tämän työn. aluksi tuntui että meni hyvin, nyt taas iski paniikki.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat