Olen huono äiti... saa haukkua

Vierailija

Aamula lapsi valitti, että vatsaan koskee. Ajattelin, että kakka olis vaan tulossa ja vein hoitoon. Ei mennyt tuntia, kun sieltä soitettiin, että lapsi oli oksentanut.

Joo, joo. Nyt olemme tartuttaneet koko ryhmän :(

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

1. en jaksa leikkiä lapseni kanssa lähes ikinä, teen kyllä palapelejä tms.

2. joskus pääsen helpomalla kun en tee lämmintä ruokaa vaan annan leipää tms. saa kuitenkin ainakin yhden lämpimän ruoan per päivä

3. annan katsoa ideoita, jotta saan itse vain olla

4.ulos meneminen on minulle tuskaa. Pyrin kuitenkin päivittäin, mutta on päiviä jolloin emme käy edes ulkona

.... se siitä huonosta äidistä...... haluatko kuulla lisäää!

Mitä tuossa nyt on semmoista tuossa listassa, että se sinusta jotenkin huonon tekisi, en ymmärrä???

Vierailija

En edes viitsi kertoa kun saisin vain haukkuja niskaani enkä sitä nyt todellakaan jaksa.

Mutta silti rakastan lapsiani kovasti ja he minua.

Vierailija

Huonoksi kyllä välillä, mutta eiköhän lähes kaikki äidit tunne. Ei noilla sun luettelemilla asioilla vahingoiteta lasta millään tavalla, joten relax!

Vierailija

Ei äitinä oleminen ole tehtävien suorittamista ja tarrojen keräilyä, se on lapsista huolen pitämistä tavalla tahi toisella, jokainen löytää sen oman luontevan tapansa. Pääasia on että lapsilla on ravintoa, lämpöä, tarpeeksi vaatteita ja tarpeeksi unta ja syliä.

Ei äitien tarvitse lastensa kanssa leikkiä eikä pelata. Ei tarvitse tehdä ravitsemusopillisesti oikeaoppisia terveellisiä ruokia joka ainoa päivä (kerran pari viikossa on jo ihan hyvä suoritus) eikä miettiä joka ainoaa reaktiotaan että onko se nyt kasvatuksellisesti korrektia vai ei...

Lapset kyllä kasvavat (useimmat) kunnon kansalaisiksi ihan meistä huolimattakin :-) t. Neljän äiti

Vierailija

ja laatimassa itselleni jos jonkilaista NANNY karttaa johon saan tarroja hyvin tehdyistä jutuista.

Olen vieläpä raskaana ja tämä alkuraskaus vie mutenkin jo uskon tulevasta jaksamisesta.

Kiitos!

T:2

Vierailija

Jostain syystä vatsa joko on välillä kipeä, on tehnyt valituksesta tavan saada pienen extra-huomion tms, päiväkodissa ei kuulemma ikinä valita, eikä iltaisin kotonakaan. Eikä kiireaamuina :-)

Joka tapauksessa, jos lapseni joskus sairastuu kesken hoitopäivän, on enemmän kuin todennäköistä, että hän on aamulla valittanut ja silti olen hoitoon vienyt. Minkäs teet, ennustajaksi ei sentään tullut, vaikka äidiksi tulikin.

Vierailija

olen minäkin huutanut lapsilleni, vienyt mummolaan yökylään et saisin olla hetken rauhassa ja kerran kun vein lapseni hoitoon niin menin ja vedin kaatokännit miehen kanssa. hyi meitä. joskus myös toivon et olis jo ilta ja nukkumaan menoaika. silti olen just sopiva äiti lapsilleni tälläsena raskaana olevana.

Vierailija

että millä kuudennella aistilla muut äidit tietää milloin heidän lapset on seuraavan 24 tunnin sisällä sairastumassa ja osaavat pitää heidät tiukasti eristyksessä jo vuorokautta aiemmin ettei tartuta ketään..

Vierailija

mutta lisäksi:

-huudan uhmaikäiselle

-syötän pelkkää purkkiruokaa vauvalle ja monta kertaa viikossa eineksiä esikoiselle

-kiroilen välillä lasten kuullen

-lasten kanssa leikkiminen on minusta aika tylsää

-en vie lapsia muskariin, vauvauintiin yms.

Taidan siis oikeasti olla huono äiti. :-( Silti rakastan lapsiani yli kaiken.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat