Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritsisikö sinua, jos samassa pukuhuoneessa olisi lesbo? ev

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

t: ap, joka pohtii miten kuntosalitutut mahtavat suhtautua häneen kun jossain vaiheessa tajuavat minut lesboksi...

PS. Ja jos joku kohta kysyy, niin ei, en katsele muita naisia pukuhuoneessa. =)

Vierailija

Tai toki ymmärrän, että on ihmisiä joita häiritsee vaikka mikä, mutta ihan omalla kohdalla, ei todellakaan häiritse, sen enempää kuin vaikka häiritsisi eri värinen tai eri painoinen nainen tms

Vierailija

todellakaan. Ihan sama minulle. Monesti on varmasti tietämättäni ollutkin, ja mikäpä siinä. Eihän toisia heistä pysty erottamaan heterosta mitenkään. Lesboillakin voi olla kukkamekko ja pitkät hiukset.

Vierailija

Kummallista että vieläkin homojen/lesbojen ajatellaan olevan pervoja jotka kyttäävät kaikkia...! Kyllä heilläkin on sama häveliäsyys (kuten heteroilla) ja omat kiinnostuksensa kohteet, joita ei todellakaan ole jokainen mies/nainen...!

Vierailija

häiritsisi kuin heterotkaan, ja ne minua häiritsevät. En oikein tykkää yhteisistä pukukopeista, enkä ole koskaan tykännyt. Mutta siis ei haittaisi, ellei sitten yrittäisi iskeä minua, mollaisi heteroja tai olisi muuten ääliö ;)

Vierailija

siinä missä kun menen heterobaariin, miehet vähintäänkin katselevat. Siitä päättelen etten ole oikein lesbojen makuun noin yleisesti ottaen. Valtavirrasta eroavia makumieltymyksiä tietysti on kaikenlaisissa ihmisryhmissä, mutta noin yleisesti ottaen musta ei ole ollenkaan sama olenko alasti lesbojen vai miesten keskellä.

t. se joka sanoi olevansa perusheteron näköinen.

Vierailija

ei häiritsisi. Itselleni kävi taannoin nolosti, kun sain yllättävässä tilanteessa tietää erään uuden kaverini/tuttuni olevan lesbo: punastuin todella pahasti, sillä olin koko ajan luullut hänen seurustelevan miehen kanssa. Minulle on ihan sama, onko joku lesbo vai ei, mutta jälkeenpäin on ollut paha mieli, kun kaverini ei mitenkään voinut olla huomaamatta järkyttävää punastumistani. Oikeasti olin vain yllättynyt, enkä ajatellut mitään "pahaa" hänestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat