Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikö " lakisääteinen" avioliitossa?

Vierailija

Mies meni tällaista väittämään eilen, kun ei mielestään saa tarpeeksi seksiä. Oli ehkä huonoin ja luotaantyöntävin puolustus sille, että sitä pitäisi saada säännöllisesti!

On ottanut sellaisen tyylin käyttöön, että on lähes jatkuvasti ärtynyt ja kiukkuinen, jos seksiä ei tule. Aiemmin ei ole näin käyttäytynyt (yhteisiä vuosia takana vajaa 10). Mitä ihmettä tää tarkoittaa? Tuleeko miehistä vanhemmiten kärttyisiä, kun eivät saa mielestään tarpeeksi?

Kommentit (8)

Vierailija

sillä MINÄ itse olen tuota samaa hokenut omalle MIEHELLENI! :-D Hän kun on vähän laiska näissä petihommissa (lue:kerran kuussa on tarpeeksi) ja olen hänelle sitten sanonut, että kyllä minulla on OIKEUS saada seksiä kun kerta ollaan aviossa.. ;-p Juup, ja pihtailee mokoma edelleenkin... =/

Vierailija

siis ennen kristillistä vihkimistä avioliitto solmitiin niin että pariskunta vietiin sukujen edustajien saattamana sänkyyn ja sitten joko vahdittiin päältä tai todettiin verisistä lakanoissta aamulla, että oli " täytäntöön pantu" . Ja puhuttii naviollisista velvollisuuksista. Vielä Lutherilla seksiin kykenemättömyys on avioeroperuste. Samaan joukkoon kuului myös ajatus siitä,e ttä aviopuoliso ei voi raiskata aviopuolisoaan, koska hänellä on oikeus seksiin.

No nykyäänhän tästä on luovuttu ja raiskaus on raiskaus avioliitossakin. Hyvä niin.

Mutta anna nyt silti aina välillä. Ja puhukaa.

Vierailija

kiinnostaa seksuaalisessa mielessä mies, joka on muulloin kuin aftersex-tunnelmissa kärttyinen, kiukkuinen ja syyttää minua siitä ainakin rivien välistä? Ja siis kyllä hän kiinnostaakin, mutta ei käyttäytyessään noin...

Mun mielestä mulla on juuri menossa " suvantovaihe" , on ollut niin hirveää säpinää työrintamalla ja lasten hoidon kanssa viime aikoina, ettei vaan jaksa useammin.

Ok, shoot me then.

-ap

Vierailija

Mutta ihmisiä kai me ollaan ja itsemääräämisoikeudella varustettuja.

Kyllä normaalisti pitkällä aikajänteellä seksi kuuluu parisuhteeseen. Suvantovaiheita voi olla, mutta tokihan seksi on niin tärkeä osa ihmistä, että jos jatkuvasti jää ilman niin rupeaahan se tervettä ihmistä korpeamaan. Miksi sinä et halua seksiä? Onko syy väliaikainen vai pitkäaikainen?

Uusimmat

Suosituimmat