Miksi, oi miksi vauvakuume iskee aina silloin kun ei pitäis?

Vierailija

Opiskelut kesken ja taloudellinen tilanne tosi huono, mutta silti tekis mieli saada pikku nyytti.. Kaksi lasta on jo ja heistä on tullut jo niiiin isoja. Huoh.. Ois se vaan niin ihanaa :/

Kommentit (7)

Vierailija

Mitäs opiskelet jos saa kysyä? Ihanaa ja rankkaa, en kyllä tiedä miten opiskelu sujuisi kolmen kanssa, kaksikin tuntuu välillä hidastavan ;)

Onnea sullekin :)

Vierailija

kovin pitkäksi aikaa mennä koulun penkille;) No, tunteet jyllää eikä sille mitään voi:) Entä itse, mitä itse opiskelet? t.6

Vierailija

tilanne on niin huono ja sen parantamiseksi tarvitsisi oikeasti alkaa tsempata ja tehdä hankalia asioita.

En väitä, että vauvanhoitaminen on helppoa, mutta se on myös ihanaa ja palkitsevaa ja ennen kaikkea hommaa ei voi perua vaan siinä menee pari kolme vuotta kuin junassa ilman että tarttee ajatella yhtään mitään muuta.

Vierailija

Toisaalta nautin opiskelusta ja omasta ajastani, olin näiden lasten kanssa 4 vuotta kotona. Toisaalta taas tekis mieli heittää opiskelut syrjään ja saada se pikkuinen vielä :) No, aina saa haaveilla ;) ap

Vierailija

Ja mitä näitä viestejä lukee, niin meitä vauvakuumeisia on täällä enemmänkin:) Toivossa on hyvä elää, jos vielä kerran saisi sen kokea:) Onnea!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat