Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jonathan kevätvaatteiden vihreä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko joku nähnyt sitä livenä? Millainen sävy se on?

Katselin nettikuvia Jonathanin kevätvaatteista ja ajattelin että se vihreä (2-osainen) saattaisi olla meidän valinta, mutta olen tosi nuuka siitä millaisista vihreistä tykkään. Osaisiko joku kuvailla tuota sävyä, onko kellanvihreä, ruohonvihreä, omenainen, harmaanvihreä, limeen päin vai mikä? Nettisivujen kuva on jotenkin hämärä, ja tietysti näytön asetukset ei vastaa oikeaa väriä muutenkaan. En oikein viitsisi tilata tuurilla.

Kommentit (5)

Vierailija

Katselin Jonathanin vihreitä asuja juuri tänään JesperJuniorissa ja itse kuvailisin tuota vihreää limen, ruohonvihreän ja harmahtavan vihreän sekoitukseksi. Aika kirkas on, mutta ei selkeästi kuitenkaan lime. Jos olet kirjautuneena, tuossa oikealla ylhäällä näkyy kohta Kirjaudu Ulos vihreällä. Tuo vihreä vähän vaaleampana ja aavistuksen limeen päin on mielestäni aika lähellä Jonathanin vihreää=) Saitkohan mitään selvää...

Vierailija

mulla on viime vuoden reimatec lime takki ja jonathanin " lime" eli vihreä, väri on yllättävästikkin aika sama mutta jonathanin väri on murretumpi, eli ei niin puhdas ja kirkas mutta muuten tosi samansävyinen, vaikka näyttää tummemmalta kun se on ruskean kanssa, mutta näin kun katsoo näitä värejä vierekkäin ne on todella samansävyisiä, erona se että jonathan on muurretumpi ja ei niin kirkas.

tuusis

Uusimmat

Suosituimmat