Lapseni parhaan ystävän äiti on yh ja

Vierailija

epäilen hänen olevan lesbo. Tässä on syy miksi pyrin pitämään tiettyä henkistä välimatkaa häneen, enkä lue häntä tulevaisuudessakaan todennäköisesti "sydänystäväkseni". Pelkään, että hän on vähän ihastunut minuun. Jos on tarpeen, niin pystyn kyllä sanomaan suoraan, että olen itse hetero jne.

Eiköhän se riitä selitykseksi ettei tunkeile perheemme elämään? Nyt tuntuu odottavan kaikkia tapaamisiamme, vaikka itse olisin tyytyväinen siihen, että lapset vaan leikkisivät keskenään vuoroin kummankin kotona.

Kommentit (11)

Vierailija

Luulempa ett kysymys on siitä että äiti on ehkä yksinäinen ja haluaisi tosiaankin

itselleen ystävän johon voisi tukeutua kun on vaikeaa. Voi ehkä tuntua ahdistavalta jos ovat tuppautumassa joka paikaan mukaan, mutta ei se välttämättä tarkoita sitä että olisi lesbo. Joskus ihmiset voivat olla yksinäisiä. Itse et sitä ymmärrä jos olet parisuhteessa. Itse olin lapsen kanssa 3vuotta yksin ennen kuin löysin nykyisen mieheni, ja tosiaankin olisin kaivannut elämääni ystävää joka olisi ymmärtänyt.

Vierailija

kuin mitä itselleni, niin ymmärrän mainiosti, että odottaa kaikkia tapaamisia kuin kuuta nousevaa.

Itselläni piti olla todella vahva tukiverkko, mutta lapsen synnyttyä oma sukunikin katosi kuin tuhka tuuleen. Kavereista sitten puhumattakaan... Kun ei ole ketään ketä odottaa tulevaksi illalla kotiin töiden jälkeen, niin tarttuu jokaiseen kontaktiin kuin viimeiseen oljenkorteen.

Sitä on tietenkin ihan mahdottoman vaikea ymmärtää, jos itse on säilyttänyt kaikki ihmissuhteensa samanlaisina mitä ennen lastenkin syntymää, on mies joka tulee töiden jälkeen jne. Kun olet elämässäsi täysin yksin lapsen kanssa, jokainen minuutti aikuista seuraa on enemmän kuin lottovoitto.

Vierailija

MItä sitten vaikka olisikin lesbo?

Eiköhän tuo kuitenkin tiedä että sinä olen miehiin päin kallellaan kun kerta naimisissa olet. Ja voithan vaikka joskus mainita kuinka hyvin teillä menee ja kuinka sitä välillä tuntee olevansa ihan vastarakastunut oman miehen kanssa. tmv.

Mustakin vähän kyllä kuulostaa noilla sun perusteilla että yrität nyt keksiä vähän draamaa elämääsi turhan hartaasti. EIköhän tuo äiti vain kaipaa aikuista seuraa kun sitä ei kotoa ole saatavissa.

Vierailija

Itsekin pohdin tuota yksinäisyyttä, mutta jotenkin minusta vain tuntuu, että kyse on lesboudesta. Hän on aktiivinen järjestämään muutakin seuraa itselleen ja lapselleen kuin meidän perheen seura, mutta voisi kait silti olla yksinäinen, mutta myös lesbo? On miesmäinen ja ei ole koskaan asunut yhdessä miehen kanssa, mitä nyt lapsen on saanut "perinteisellä menetelmällä".

ap

Vierailija

ja kuvittelee kaikkien ihastuvan itseensä =)

Veikkaisin, että se yh on hieman yksinäinen ja kaipaa seuraa (ihan sellaista kaveriseuraa) ja että hän on ulospäinsuuntautunut ja avoin - ja ap kuvittelee heti, että nainen on häneen ihastunut.

Vierailija

En kuvitellut tuota ensimmäistä tapausta. Itse nainen tuli sanoneeksi minulle. Nielaisin (voi ei!!!) ja keksin mitä sanoa. Hassua, että hänestä tuli niin uskis, että ei voi hyväksyä sitä että erosin ja löysin uuden onnen, kun eihän hyväksy lesbouttakaan, vaikka itse...

ap

Vierailija

Uskon, että hän kunnioittaa avioliittoanikin, mutta silti minua häiritsee tuo hänen ihastuksensa. Toivottavasti se sammuu pian.

Olen kerran aikaisemminkin ollut vastaavassa tilanteessa ja sanonut silloin ihan suoraan, että en ajattele naisista sillä tavalla, enkä ole rakastunut, voidaan jatkaa ystävinä jos hän siihen kykenee jne. Väänsin siis ihan rautalangasta ja se ysävyys sai jatkua, vuosikymmenen eteenpäin, mutta silloin oltiinkin teinejä,, kun otti puheeksi.

Nykyisin hän on ex-ystävä, naimisissa ja paheksuu jopa minun elämäntapaani, vaikka en mielestäni eläkään mitenkään paheksuttavasti. Hänestä tuli uskovainen tiukkis... Ei kyllä ole mieltä ylentävää, jos naiset ihastuvat minuun!

ap

Vierailija

YSTÄVÄSI ON BI -SEKSUAALI OLE RAUHASSA. Kukaan lesbo ei halua normaanisti raskaaksi.

Lisäksi Kyllä hän varmaan kunnioittaa avioliittoasi ja perhettäsi .Mikä ystävä sellainen on joka haluaisi rikkoa perheen?

Onko suomalainen? Mulla on kaksi kaveria eri kulttuureista ja mun kesti kauan tottua siihen suutelun ja halausten määrään jota saan, EN suulle tietenkään.

Sekin on kummallista että moni ihminen ajattelee että jos on lesbo, katselee kaikkia naisia "sillain". Eihän heterotkaan kaikiin miehiin ihastu. Itse pitäisin todella imartelevana jos joku nainen ihastuisi minuun ... vaikka olen onnellisesti naimisissa.

Ps. jotkut heterot on tosi miesmäisiä ,ehkä juuri siksi ei ole miesten suosiossa.

Jos et tiedä mitään kyseisen henkilön historiasta , teet aikamoisia päätelmiä ulkomuodon perusteella. Oletko miettiny ,että hänellä voi olla jokin tosi paha kokemus miehistä eikä halua asua miehen kanssa. Voi suojella itseään meismäisyydellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat