Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein pitaa antaa seksia? Mieheni haluaa seksia kerran, joskus kaksikin kertaa paivassa. Minusta on joskus kurja keskeyttaa omat hom...

Vierailija

että mies haluaa seksiä. Toisaalta taas tiedän, että sopu säilyy parhaiten, kun ei kieltäydy. Meillä on ikäeroa 12 vuotta ja mieheni on aika hallitseva, mutta romanttinen sitten vastapainoksi.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

ei, minä en kieltäydy, kun mies haluaa vain kerran viikossa... Joskus 15 vuotta sitten hän halusi päivittäin ja silloin minä kyllä kieltäydyin. Kyllä se niin on, että mitä harvemmin, sitä parempaa.

Mutta tosi on, ettei sitä aina voi kieltäytyä. Mies loukkaantuu siitä, ja pahimassa tapauksessa etsii avun muualta.

Vierailija

Ja jos mies ei saa mitä haluaa, niin alkaa mökötys, vai peräti väkivalta. Sitten tulet meiltä kysymään, että kuinka usein sinun tulisi antaa seksiä miehellesi ihan kuin siihen olisi joku täsmävastaus. Millaisessa liitossa oikein elät?

Vierailija

Mä haluaisin joka päivä, vaikka monta kertaa päivässä. Oma mieheni taas haluaa ehkä kerran kuussa, jos silloinkaan :( Ei ihan satu halut yksiin. Joten miten ois, vaihdettaisko?

Vierailija

Ei nainen ole mikään automaatti, johon mies purkaa " paineensa" silloin kun haluaa. Kyllä se on kuule ap kahdenkeskinen juttu ja jos ei miehesi sitä ymmärrä niin aika kummalliselta parisuhteelta kuulostaa. Siis oikeastiko naisen pitää " antaa" ettei mies mökötä tai mene vieraisiin. Jos oma mieheni toimisi noin, tuskin enää olisimme yhdessä. Kun esim meillä on kolme pientä lasta, ei aina yksinkertaisesti vaan jaksa tai huvita vaikka olisi tilaisuuskin. Eikä siitä ole mökötyksiä seurannut. Toisin sanoen joskus useampi kerta viikossa ja joskus pari-kolme viikkoa taukoa, jos siis määriä kaipailit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat