marrashaaveet vko 7....

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

alotin uuden pinon, oli niin pitkä toi vanha.

Ebba: noita sattuu, tosi inhottavaa kyllä. Kantsii varmaan toisen lääkärin mielipide kylllä kysästä!!

lastwish:no on perkeles, ihme touhua!!! laita meili perään tai soita, onhan toi nyt tosi inhottavaa....

sannuska:voikun kiva kuulla susta!! mietinki jo eilen viimeks että mitähän teille kuuluu...

tänne ei uutta, tätä samaa... nippailee muniksiin kp siis 19, aika outoa jos ovis näin myöhään.... mut ei mahotonta tietysti! mulla vaan kierto aina 25-26 niin siihen nähden aika myöhään olis. Menin sitten lämmötkin mittaamaan 36,8, mut se ei ole ennenkään mitään tarkottanu. Ärsyttää se, että jos tänään oliski ovis, ni miehen kans riita, joten se siitä.... :((

priscilla kp 19

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

olen ihan tajuttoman väsynyt. viime yön tyttö huuteli sängystään tunnin välein läpi koko yön! en siis oo nukkunut yhtäkään edes tunnin pätkää. ja sit menin töihin vielä kipeenä. ja kävelin sieltä pitkän matkan tyttöä hakemaan ja kaupan kautta kotiin. ja kun mies oli töissä niin itse sain tehdä ruuan ym. hommat samalla tota riiviötä hoitaen ja yrittäen antaa sillekin huomiota. anteeksi valitus, tuntui vaan että pakko päästää höyryt ulos...

ja ovisaika käsillä, aijaijai... mies tuli just kotiin mut mä luulen et ainoo asia mitä mä aion sängyssä tänään tehdä on nukkuminen!

pahoittelut muuten catrylle keskenmenosta! varmasti olosi on nyt kurjaakin kurjempi. en oikein osaa sanoakaan mitään..

eih, pakko lähtee nyt suihkuun ennen ku nukahan tähän koneelle..

moiks!

sannuska kp 13/25-28

Vierailija

Täällä vatsatauti taitaa ottaa ylivallan seuraavaksi musta=( Junnu ei ole enää oksennellut mutta ripuloi raukkaparka vieläkin. Aivan sääliksi käy kun ruikulit tulee niin välittömästi on kaikki vaatekerrat märkiä.

Joku kysyi kohdunnipukasta (anteeksi kun en muista nikkiä) ja mun mielestä se menne niin et jos menkat alkaa niin nipukka laskeutuu ja avautuu. Korjatkaa viisaamaat jos olen väärässä! Mutta nipukan käyttäytyminen on niin yksilöllistä et se ei kai ole kovin luotettava ainakaan raskauden alkamisen ennustamiseen.

Josko tästä lähtis laittamaan esikoiselle puuron kun juuri sen keitin ja oli niin kuumaa ettei saanut vielä syödyksi. Mukavat torstain jatkot kaikille!

Vierailija

Ptikästä aikaan siis. Kuumeilu ei tosin ole mihkään hävinny, en vaan jostakin syystä oo jaksanu etes raahautua koneelle.

Mä siis oon kuumeillu joskus elo- ja lokakuisissa.

Elokuussa olis ollu la mut se tuli sitten vkolla 7 pois. =(

kuitenki sitten menkkoja sai ootella että nyt ois sitten eka yk ton keskenmenon jälkeen.

Meillä oli tärppipäivät just nyt viikonloppuna ja koko viikonloppu hommailtiin. Ja toivotaan että nyt tärppäis ja kaikki menist hyvin.

Just tuossa loppu viikolla juttelin mun parhaan ystävän kanssa ja hän kertoi olevansa raskaana. noh ei se sinänsä haittaa, ja olen tosi tosi onnellinen hänen puolesta, mutta he miehensä kanssa aloittivat yrittämisen nyt vasta ja kun heillä heti tärppäsi, ni itelle tuli sellanen olo, että voi kun se oliski noin helppoa. Siis hetkeksi tuli vaan se olo. Tottakai iloitsin ajan päästä siitä tosi paljon.

Meillä kun meni edellisen lapsen yritykseen 3 vuotta joten ei ihan heti itselle sitä tärppiä niinkään odota...

Olisi vaan niin kiva odottaa yhdessä, mutta katsotaan miten siinä käy sitten...

Nyt kuitenki lähen tästä telkun äären ja jospa sitä nyt tulis sitten aktiivisemmin tässä koneella istuskeltua...

Buam kp 17

-ebba-
Seuraa 
Liittynyt7.2.2007

löytyisköhän mistään tuoreita mansikoita? olis niin ihanaa syödä niitä :) oon mutaman päivän katellut suklaa fonduen ohjetta ja se näyttää törkeen hyvältä mansikoiden päällä :P

laitetaanko ylös hyviä hemmottelu vinkkejä? ei tuo oma mieli kuvvitus aina riitä mihinkään erilaiseen...

Vierailija

Täällä vaan omaa napaa tuijotellaan kovasti, ovulaatiota oli vaikka muille jakaa ja kohdunkaula on korkealla, pehmeä ja avoin. Saa nähdä miten käy, olisi melkein saanut pitää kuukuppia ihan vaan ovulaation vuoksi x-D

kp on 20/32 ja piinaviikkoja aletaan odottelemaan. Jännittää jo etukäteen, eniten huvittaa miehen käytös kun se jo puhuu taas vauvasta :D Koitan tolkuttaa koko ajan, että hei ei ole vielä mitään vauvaa juurihan mulla oli vasta ovis. Tää vastaa että niin niin mut sit ku tulee vauva *huokaus* Onneksi on kuitenkin kovasti mukana yrittämässä vaikka ei aluksi ollut yhtä innoissaan kun minä ;)

Mukavaa loppuviikkoa <3

Lastwish kp 20/31

Vierailija

Siis se poitsun käsi, mutta huomenna kattoa paremmin sitten sitä kun ei viitti mennä kovin sörkkimään, kun on se varmaan kipee se käsi..

Mutta jospa sitä lähtis kehitteleen jotain iltasta ja sitten uppoutus housen pariin..

Buam

Vierailija

Catrylle pahoittelut! Ja tosiaan jos haluat pitää hiljaisuutta, niin pidä, niin kauan kuin tunnet tarvitsevasi. Mut kyllä täällä löytyy niitä kuuntelevia korviakin, jos haluat purkaa. halit sinulle!

Priscu; Mie en valitettavasti osaa sanoa noista lämpöjutuista, kun en niitä oo mittaillut.

ON; Kp 13/30-32(33). Melkeen koko ajan tuntuu oikeella alamahalla jotain, olo on vähän outo. Alkaa jo pelottaa, et jos siel onkin jotain vikaa, tämmöistä kipuilua yms. en muista olleen ainakaan pitkiin aikoihin..No, saatiin kuitenkin eilen illalla harjoiteltua, jos tää nyt ovista tarkottais..

Vierailija

Mä yleensä kopsaan aina edelliset kirjotukset ja poistan ne sitä mukaa, kun kommentoin mitä milloinkin ehdin niin paremmin muistan mitä pitikään sanoa. Joten tuonne jäi näemmä Korallin pahoittelut buamille uudestaan..

Vierailija

Täälläkin käytiin päivystyksessä ja pojalla korvatulehdus. Flunssan jälkitauti, onneksi ei tunnu olevan kovin kipeä, mutta poitsu sanoo että kuuluu kova ääni korvasta. Toivottavasti ei ole mistään tinnituksesta kyse :( Itsellä on nimittäin tinnistä kokemusta ja se on yks maailman inhottavimmista asioista silloin kun on oikeen pahana päällä... onneksi itsellä se on nykyään enää taustalla, flunssa-aikaan kyllä korva soi :(

Lämmöt koholla toista päivää ja aloitin progesteronivoiteen ja uuden luonnonlääkkeen Vitexin. Katsotaan nyt onko mitään apua luteaalivaiheeseen. Tärppikin sais tulla ;) Mutta kun ees tiputtelu vähenis...

Minttu: Netistä ulkomailta olen noita tilannut. Mulla on sellainen mielikuva ettei noita saisi puhtaina versioina suomen luontaistuotekaupoista vaan jossain sekoitteissa, mutta en ole varma, kun en ole käynyt kysymässä.

Lastwishille ja Priscillalle tärppionnea, toivottavasti on kyse kiinnittymisvuodosta!

On niin pitkä tämä viestiketju, että pitäskö loppuviikolle olla oma ketjunsa?

Nyt pää ihan tyhjä. Tärppionnea kaikille toivotellen

Koralli73 kp 18/n.29 dpo2 yk7

Vierailija

Prisku, huomasin toisesta ketjusta tuosta sun tiputtelusta, kuulostais kiinnittymisvuodon tapaiselta. mulla oli tuollaista silloin ku aloin tytsää oottamaan. tietty se voi olla ihan jotain muutakin, mistäs näistä tietää..

jestas tää tauti on karsee! koko perhe ollaan taudin kourissa, onneks tyttö on jo paremmalla puolella. itellä vaan ei oo viikossa tapahtunu yhtään parannusta, olo on yhtä tukkoinen ja veltto koko ajan. lääkekuuri ois oottamassa poskiontelotulehduksen varalta, mut ihan viel en sitä ruukaa ottaa kun ei ne antibiootit kauheen hyvää noin muuten ololle tee. otan sen lääkärin neuvon mukaan sitten jos alkaa vielä pahenemaan oireet tai kuume nousee.

eipä oo kiinnostanu juu pupuilukaan tän taudin takia, pitäs kai alkaa kohta kiinnostaa jos meinaa olla tällä kierroksella mukana... =) harmi vaan et mies lähtee nyt sit illalla töihin just kun ollaan saatu tytsä unille, joten huono sauma... huomen tietty nukkuu siihen saakka kun tyttö haetaan hoidosta. vien sen siis hoitoon huomennaki vaik oon saikulla koska on hoidossa muutenkin mummillansa ja mä en vaan nyt jaksa tässä kunnossa. olen sit iltapäivällä parempi äiti taas! ;)

onko moni lähetellyt ystävänpäiväkortteja? mä laitoin tytön nimissä muutamalle ja sit mummeille. en oikein nyt jaksanu perehtyy aiheeseen. meille tuskin kyllä tulee yhtään korttia kun oon iteki aika laiskasti noita lähetelly yleensä.

nyt oiski sit kalasopan tekoa vuorossa, palailen taas illemmalla!

sannuska kp 11/25-28

Vierailija

höh ja pöh jos tuo on totta että oviksen jälkeen tulee kuiva kausi jos ei ole raskautunut, niin eipähän tartte sitten enää piinailla tässäkään kierrossa. helpottava tieto tuokin, en ollutkaan aikaisemmin moisesta kuullut. me sit mennään suoraa tietä joulukuisiin..

nyt nukkumaan, pää on ihan sekasin kaikesta uudesta mitä tänään hesan reissulla opin ja huomenna on tosi tärkeä päivä töissä

Vierailija

Ovis sitten oli kai eilen, nyt ei ollut mitään oviskipuja, mutta lämmöt nousi selkeästi tänään uudelle tasolle ja pari päivää sitten tikutin plussaa joten eiköhän se eilen ollut. Peuhattu on taas ihan kiitettävästi, tänään vois vielä varmistella.

Ajoitukset siis osuneet taas ihan nappiin, mutta jotenkin on selläinen epäileväinen olo, että miten se nyt tärppäis ku ei ole aiemminkaan tärpännyt. No katsellaan ja kuulostellaan alkaako tulevina päivinä tuntua jotenkin erilaiselta.

Luontaisprogesteronivoiteen otan kait taas käyttöön, vaikka ei siitä ole juurikaan apua ollut. Sitkeästi alkaa aina verinen tiputtelu 11 päivää oviksesta, mielestäni liian aikaisin. Tässä kierrossa otan mukaan sellaisen luontaislääkkeen kuin Vitex, mistä tuolla jenkkipalstoilla on puhuttu, katsotaan auttaisko se pidentämään luteaalivaihetta. Sitä ei saa raskaana ottaa, mutta lopetan sen heti jos tuntuu siltä että voisin olla raskaana. Vitex on sitä siveydenpuu-luonnonlääkettä, jonka pitäs vahvistaa keltarauhasen toimintaa. Saa nähdä. Mä oon tällainen luontaishörhö :)

Tuosta valkkiksesta oviksen jälkeen. Mulla ainakin on näissä viime kierroissa ku oon oireita tutkiskellut niin välillä suorastaan uitu oviksen jälkeen ja välillä ollut kuivaa ku saharassa, joten mulla ei ainakaan siitä taida voida päätellä yhtään mitään että oonko raskaana.

eppuliinalle tsemppiä gynelle että teillä synkkais ja saisit apua. Tärppäsikö työn kanssa? Toivottavasti!

buamille pahoitteluni keskenmenostasi :( Toivottavasti et moista joudu enää kokemaan.

Sannuskalle pikaista paranemista ja samoin koko perheelle. Kurjaa kun koko perhe sairastaa.

Iloista loppuviikkoa kaikille!

Koralli73 kp 17/n. 29 dpo1 yk7

Vierailija

viimeksi kun oli kuukautiset niin kohdunnipukka laskeutui todella alas, oli pehmeä ja avoin. Ovulaation aikaan se on korkealla ja pehmeä, jos raskautuminen on tapahtunut niin se pysyy korkealla ja on kiinni ja kiinteä.

Näin minä sen muistelisin :)

Lastwish 21/31

Vierailija

Koralli: mua alkoi kiinnostaa se sun lääkkeesi, mulla on nimittäin (ainakin luulen) vähän samoja ongelmia. Oletko hankkinut sitä tavallisesta luontaistuotekaupasta vai mistä?

Onnea vaan kaikille ovis-aikaa vietäville... :) Toivokaamme runsaasti tärppejä.

Vierailija

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Omaa napaa sitten heti: Eli gyne reissu on tehty ja tuomio oli odotettu: PCO. Lääkkeeksi clomit ja terot (tarvittaessa,jos en ovuloi). Positiivinen uutinen oli ehkä se että munasolu oli kehittymässä ja ovis vois olla (ihan spontaanisti) muutaman päivän sisällä. Eli mahkuja luomuvauvaan on hieman olemassa. Toki eihän se ole sanottu, että se ovis tapahtuu... Aloitan siis terot joka tapauksessa että saadaan kuukautiset aikaiseksi ja sitten clomit kehiin.

4 kiertoa tätä ja sit pistoshoidot jos ei tästä apua. IIk, toivottavasti en niihin joudu!

Huh, huh tarpeeksi uutisia tälle päivälle! Noh, tosin odottelen sitä työpaikka uutistakin vielä, ei tainnu tärpätä kun en eilen siitä kuullu mitään ... huoh...

Muuten vaihan (eli aikaistan) sen toivotun LA:ni 12.11 jos joku listoja päivittelee jossain välissä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat