Millaisia ovat rytmihäiriöt?

Vierailija

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei kuitenkaan tutkimatta voi sanoa, onko kyse vaarattomista vai vaarallisista rytmihäiriöistä. Yksittäisiä muljahduksia tulee varmasti joskus jokaiselle, mutta jos niitä tulee paljon, on tutkiminen aiheellista.

Vierailija

sitä pampatusta ja inhottavia töytäytyksiä kestää yhden CSI:N ajan ja vielä ylikin. Siis aina ja lähes minuutin välein. Kuukausiin ei ole ollut iltaa ettei olisi tullut.

Vierailija

Ne on todettu vaarattomiksi lisälyönneiksi. Silti sain kymmenisen vuotta sitten rytmihäiröihin lääkityksen, Propralin, koska lisälyöntejä oli ihan koko ajan, valehtelematta tuhansia päivässä. Jos vaarattomatkin lisälyönnit kovasti häiritsevät, niin niitä voidaan lääkitä. Syön Propralia päivittäin.

Vierailija

iltaisin kun menen nukkumaan alkaa sydän lyödä jotenkin kummasti ja monesti tulee huimausta ja huono olo. Olen käynyt tutkimuksissa, mutta niissä ei näkynyt mitään. Ottivat 2min sydänfilmiä ja tietenkään häiriöt eivät juuri silloin tulleet.

Vierailija

Vaikka siis olisi vaarattomista lisälyönneistä kyse, niin tuollainen häiritsevä muljahtelu on ihan hyvä syy lääkitykseen. Minun elämänlaatu parani huomattavasti, kun muljahtelut loppuivat.

Vierailija

kerran lääkärille ohimennen mainitsin se vaan sanoi, että kaikilla meillä niitä tulee? Ei ainakaan mun miehellä vastaavia ole. Lääkärin mielestä ei ollut tarvetta tutkia.

Niitä siis tulee ihan joka ilta, varsinkin kun istahdan sohvalle tai menen nukkumaan.

Vierailija

Vasta tutkimusten jälkeen, jos mitään syytä ei löydy voit olla huoletta. Mut ne voi olla myös vaarallisia. Joten eddottomasti ensin lääkäriin. Minulla on kokemusta rytmihäiriöistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat