Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan Helsingin parhaimmat puistot!!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

on todella levoton paikka maahanmuuttajien takia ja siksi en tykkää siitä. Lohikäärme puisto on kiva. varsinkin isommalle ku 2 vuotiaalle. tilaa paljon leikkiä, mennä sinne sun tänne. Vietettiin melkein koko kesäloma siellä :)

Vierailija

Leikkipuisto Ulvilassa Munkkivuoressa on ihana henkilökunta ja paljon toimintaa.

Rantapuistossa Pikku-Huopalahdessa taas paljon telineitä ja keinuja yms. mutta toimintaan en ole osallistunut, enkä henkilökunnasta tiedä.

Mikäs se yksi puisto on pohjois-Helsingissä jossa oli eläimiä ja puisto oli tosi iso? En muista nimeä, mutta sekin oli kiva.

Vierailija

Puotilassa on Rusthollarin puisto, joka on aivan ihana! Varmasti Helsingin parhaimpia puistoja. Henkilökunta on todella mukavaa. Varsinkin Sirkka!Taivallahden puisto on myös ihana paikka. T: Vuosaarelainen

Vierailija

leikkipuistoista Intian leikkipuisto Käpylässä. Viihtyisä, aktiiviset työntekijät, jotka ovat näkösällä, hyvää ohjelmaa, puita, metsä ympärillä.

Puistoista taas paras on Tokoinranta.

Vierailija

Hauskinta on ollut sunnuntai aamuisin tai pyhäaamuina,kuten vappuna, juhannuksena jne olla siellä lasten kanssa kun tuntuu,että koko kaupunki vielä nukkuu (krapulassa ;), mutta puistossa on jo ties minkä kulttuurin edustajia pirteinä....

Lainaus:

Itse en ole koskaan huomannut että maahanmuuttajalapset tekisivät mustankiven puistosta levottoman. Millä tavalla? Siellä leikkimällä? Itse olen kokenut että suomalaiset, alakouluikäiset pojat ilman vanhempia ovat aiheuttaneet siellä levottomuutta, koskaan en ole muiden lasten nähnyt pahojaan tekevän. Ja vuosikaudet olen kyseisessä puistossa istuskellut.

Vierailija

Sirkka oli mukava eikä muissakaan mitään vikaa ollut. Oli kiva olla myös sisällä syömässä jne.

Viihdyin ja kaikki muutkin äidit viihtyivät. Mutta ei ne lasten telineet ole kaksiset... Vähän isompi lapsi kyllästyy jo puolessa tunnissa. Eli sen vuoksi en äänestänyt Rusthollarin puolesta

Vierailija

Itse en ole koskaan huomannut että maahanmuuttajalapset tekisivät mustankiven puistosta levottoman. Millä tavalla? Siellä leikkimällä? Itse olen kokenut että suomalaiset, alakouluikäiset pojat ilman vanhempia ovat aiheuttaneet siellä levottomuutta, koskaan en ole muiden lasten nähnyt pahojaan tekevän. Ja vuosikaudet olen kyseisessä puistossa istuskellut.

Vierailija

Lahdessa Launeen puisto on jo kohtuullinen, mutta ei täällä mitään ole... Ehkä Vuosaaressa on yksi suht hyvä. Ja eikä sielläkään kiipeilytelineet ole kummoisia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat