¤¤¤SYYSmuoriso, tänään on TIISTAI¤¤¤

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hyvää huomenta :)

Äkkiä pukemaan ja menoksi - onhan täällä toisella työpaikalla paljon muitakin tänään, onhan?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Jäin miettimään, onko hyvä huomen vai hyvä huomenna. Riippunee kunkin elämänasenteesta. Kun tuijotan huomenna-sanaa kyllin kauan, alkaa se etääntyä tuntemastani suomen kielestä. Onko huomen aamu ja huomenna aamuna. Jos tänään sanon huomenna, tarkoittaako se seuraavan aamun koitettua. Jos sanon hyvää huomenta, toivotan hyvää tätä aamua. Jos sanon hyvää huomennata, toivotanko jo seuraavallekin aamunkoille onnenkantamoisia. Löysän pään ajatuksia. Sellaisia, joilla turvottaa mielensä, jotta tärkeät ja hyödylliset eivät sinne mahtuisi.

Nasu on Miehen kanssa pulkkamäessä. Minun täytyisi tästä raahautua johonkin suuntaan, mutta yöpaita on liimaantunut ihoon ja ahteri tuoliin. Olen jo ajatuksissani tekemässä jotain hyödyllistä, ehkä vajavainen ruumiini sitten ajallaan seuraa perässä.

Äitiyden myötä olen huomannut uppoavani yhä useammin ajatuksiini. Miehekäs parka. Jo ennen Nasun syntymää hän tästä asiasta huokaili ja nyt tilanne on entistä synkempi. Vaimon hippula katoaa ennalta arvaamatta, hetkenä minä hyvänsä, hokkus pokkus omaan pieneen maailmaansa ja elää siellä häikäisevänä rinsessana, mahtavana muinaismammana, hengen älyn guruna, pienten puoltajana, täydellisen hyvän ruumillistumana. Kompastuu omaan unelmaansa ja putoaa pilviportaita ruokapöytään, jossa Nasu on kaatanut täyden maitotölkin ja Mies ronkkinut herne-maissi-paprikat lihamurekkeestaan, jossa Nasu pitää leipäpalalle maitouimakoulua ja Mies röyhtäilee sisäänpäin, muka äänettömästi ruokakupliaan. Pilvilinnat, täältä tullaan taas...

Huoh, kaipa se päivä tästä taas käynnistyy. Oikein hyvää tämän päivän alkua teille kaikille. Ja myös jo huomennata.

Vierailija

Me ollaan vauvan kanssa herätty jo seiskalta!

Hah vauvan Kirppu on ensi viikolla 6kk!!!!!!!

Hyvä yö,kolmelta ekan kerran syötiin.

Oli aika levotonta ennen kiinteiden aloittamista pari viikkoa sitten nuo yöt.

23 saatto hetätä ekan syömään :D

Hilma heräs kans yöllä pari kertaa

tais olla sealifen kalat mielessä.

Meilläkin iskä ja Hilma katto viikonloppuna subtvn juniorio kanavaa plus maxia.Mä en lämmennyt!!

Riittää kyllä tavis kanavat.Tänään tulee tuttiritari jeeee!! :) (Paras)

Nyt puuronkeittooon ja kerhoo

Hauskaa Päiwää!!

Ramika jA Irmat

Vierailija

Kiva oli käydä taas laulamassa.Muskarissa oli pieni vauva,alle2viikkonen..Vaaleanpunainen pieni nyytti-oih ja voih,mitä myllerryksiä se saikaan aikaan!Vauvan äiti näytti siltäkun ei olisi synnyttänytkään..tiukat farkut jalassa-en ole katkera,muuten vaa HUOMASIN! ;-))

Ampi:kiva ku ilmestytit taas :-)

TAas on iskeny kotiäidinyksinäisyys :-( Jotenki tuo marras-,joulu,-tammikuu meni joulutohotuksissa ja sairastaessa,mut nyt tahtos seuraa!Vklna kävi kaverit ja niitä herkkuja tietty jäi..eilen piti yhen kaverin tulla mut ei päässykää ja sit aloin miettii et jos joku tulis ne herkut tuhoomaa mut eipä tullu ketää mielee.Sellaset satunnaiset vierailijatki läks syksyllä töihin..No,herkut oon kyllä tuhonnu mut ei auttanu fiiliksiin yhtää!

KAupoilleki pitäs päästä,oikeestaa vaa 2lauantaita aikaa.Sit alkaa pojan uimakoulu ja se on niin tyhmää aikaa et 5vkla ollaa jumissa molemmat sen takii...

Työkkärin ja kaupungin sivuilla mäki oon surffaillu..miettiny ja pähkiny.tahtosin säännöllisen 8-14 työn,tästä läheltä....

TYpyn pk hakemus on tossa pöydällä-täyttämättä!!

Typy kyllä tänää sano pojan tarhan johtajalle tulevansa ens syksynä sinne eskalii ;-))

Nuo Enkelin kirjotukset nostaa kyllä typyn vauva-aikaa niiin mieleen..

Sitä hytky ja heilu vauva sylissä/liinassa..yritti leikkiä pojan kanssa seisoaltaan esim.muistan et lennäteltii paperilentsikoita...ja aina tuli yö,se kamala kamala yö eikä se lapsi ikinä nukkunu!!!

Voi Enkeli rakas kun teillä elo helpottas!!!!!

Voisko mammat kokoontua vklna???Et vois tulla ilman lapsia jos tahtos...

Typsy parka pitää herätellä,muskari sotkee uniajan täysin!!!

Mies tulee onneks neljäks,sai alkaa tekee taas lyhyempää päivää:-)

jatu

Vierailija

Saa nähdä miten pitkään ehdin kirjoittaa.Neitiä on melko vaikea saada nukahtamaan,mutta kun nukahtaa kunnolla,saattaa nukkua 3-4 tuntiakin.Vielä pitäis ehtiä tehdä pannukakkua ennen kuin haetaan pojan tarhasta.

Onnea Tomeran pojalle kivasta nimestä.Hauska oli Idan kommentti:) Meillä ristiäiset 18.3,nimestä ei vielä tietoa.

Mulla on nyt mennyt ohi Tiiviin käynnistyspäivä.Onko jo tällä viikolla? Hui,tsemppiä!

Voi kurja Lilan tyttöjen hoitajakuviota,toivotaan että löytyy hyvä hoitaja tilalle.Ja onnittelut uudesta ruuasta Rosalle!

Sitten G.Kymmenen vuoden päästä meillä on 2 kunnollista koululaista,ehkä myös pieni taapero.Asutaan toivottavasti hieman isommassa asunnossa samalle suunnalla kuin nykyään akselilla Niittykumpu-Tapiola.Ollaan miehen kanssa läheisissä väleissä ja toivottavasti naimisissa.Minä olen mukavassa työpaikassa ja teen lyhennettyä päivää/viikkoa,jotta jää aikaa lasten kanssa.Tämä kyllä edellyttää,että ollaan saatu jostain rahaa...

Tällä hetkellä ollaan miehen kanssa jotenkin niin kaukana toisistamme,sen verran sain tehtyä aloitetta että sain sanottua että meidän pitäisi puhua.Toivottavasti ei jää siihen.Jotenkin tuo syyspoika vie tällä hetkellä kiukuttelullaan ja uhmallaan mehut molemmista.En edes tiedä koska ehdittäis jutella kunnolla kun illalla on niin väsynyt kun lapset nukahtaa että ei voi ajatella muuta kuin nukkumista.Mutta jotain on tälle tilanteelle tehtävä.

Jaahas,neiti taas ähisee.Selkeesti pieniä masuvaivoja.Aina kun saa kakan punnerrettua,helpottaa.Mutta sitten pitää taas syödä uudestaan ja kierre on valmis.

Äitikuuko se kertoi makeanhimostaan.Mä voisin syödä kaikki maailman makeat!Mies koko ajan huomautteli mun syömisestä,nyt kun meni töihin voin syödä rauhassa:) Mulle ei jäänyt kuin muutama kilo raskaudesta,mutta tällä menolla tulee lisää ja paljon.

Jaksuja kaikille!

Helli,uhmis ja neiti huomenna 3 vkoa

Vierailija

eiliseen,

kaketus oli mustakin tois hyvänkuuloinen juttu. Olen aina ollutkin sitä mieltä ettei jälkiistunnoista ole mitään hyötyä, tuo taitaa oikeesti toimiakin. Olivathan lapset anoneet vanhaa käytäntöä jo takaisin... ;)

Ei taida olla kivaa soittaa kotiin ja kertoa mitä tuli tehtyä....

Tiivii, laita vaan viestiä. Netti toimii vaihtelevasti, eilen ja tänään on taas toiminut. Mielelläni välitän näin tärkeää tietoa :D

nyt hus menen pois.

äk

Vierailija

Ykskätisenä yritän jotain kirjoittaa,neiti hikkailee sylissä.Meillä alkoi eilen arki kun miehen isyysloma loppui.Eipä päivässä pahemmin vapaahetkiä ollut.Tänään poika onkin 6 tuntia tarhassa,mies vei aamulla töihin lähtiessä.Poika käy nyt 2 päivää viikossa tarhassa tämän kevään jos vaan viihtyy ja ens syksyksi yritän saada vaikka srk:n kerhoon.

Tänään pitääkin sit saada tehtyä ruokaa,siivottua,pestyä pyykkiä....eli ei mitään lomaa ole tiedossa.

Jaahas,nyt neiti haluaa maitoa,luen pinot ja palaan kun neidin tarpeet tyydytetty

Helli

Vierailija

...täällä. Vauvalla huono yö, kun ei ollut kakannut kahteen päivään ähisi sitten sen mukaisesti koko yön. Söi 2h välein. Nenä tukossa, puklaili ja piereskeli. = Äiti ei nukkunut. Syyspoika heräsi kolme kertaa yön aikana itkemään hädissään. Rauhoittui kyllä takasin omaan sänkyynsä, liekö kurkku vielä kipeä vai näkikö pahaa unta. PIti kuitenkin käydä laittamassa sänkyyn ja pitää hetki kädestä kiinni ja aamulla laittaa potalle + vaihtaa vaippa= äiti ei nukkunut. Myös äidillä kurkku kipeä ja korviin sattuu, taitaa sama flunssa olla tulossa nyt myös mulle... = äiti EI nukkunut. Joko uskotte?

*huoh* Harmittaa. Eka pakkasten takia sisällä, sitten pojan kuumeen ja nyt jos mä tuun kipeeks vielä niin kivakiva.

Tea, mullakin on törkeä makeanhimo koko ajan! Pakastimessa yks dajm-kakku, tekis mieli vetää se aamupalaksi tähän harmitukseen. Olin aatellu kutsua kaverin huomenna kahville ja säästää kakun siihen mutta jos meillä vaan sairastetaan niin eihän tänne kukaan uskalla tulla... :(

Joopajoo, menen laittamaan aamupalaa. Oikeesti leipää, jogurttia ja teetä.

valivalipäivää aloittamassa äk

Vierailija

Huomenta Ayap ja muut ystävät! Olipa mukavasti aamulukemista eilisiltaisissa :) Goottiope :DDD

Nukuin 8 h heräämättä kertaakaan! Historiallista. Uusi ratkaisumme yöhulinoihin on se, että jälkimmäisenä nukkumaan tuleva hakee Vennan samalla nukkuvana väliimme, ei tarvii sitten yöllä nousta hakemaan. Se hakemisaika kun on kiusallisesti ollut tuossa 23.30 tienoilla, juuri siinä kohtaa kun on päässyt syvimpään uneen.

Hyvin nukkuneena olen täynnä hyviä aikomuksia ja energiaa, mutta eiköhän tästä puoleenpäivään mennessä palauduta peruskoomaan... ;)Leipomista vaan suunnittelin, ei sen kummempaa. Huomiseksi sovittu peräti kahdet kyläilyt ja äsken huomasin, että huomennahan on ystävänpäivä. Mieli tekisi suklaajuustokakkua - miten niin makeanhimo?!

Tiivii, en tiedä tuosta paikkojen kypsymisestä - onhan toissynnyttäjällä paikat muutenkin pehmeämmät ja itselläni ulkosuu sormelle auki jo marraskuulta lähtien. Saattoi olla, että se lääkäri tarkoitti vain tuota samaa aukiolemista. Täytyypä kortista tarkistaa mitä sinne on merkattu. Kyllä minä kuitenkin mielelläni vauvan pitäisin masuhoidossa lähemmäs laskettua aikaa.

Verenpainetta nostattanut digiboksi toimii merkin vaihdon jälkeen lähes täydellisesti. Viikonlopun ajan ollut lähes 100 kanavaa katsottavana (cable open-viikonloppu), mutta eipä sitä osaa katsoa kuin tuttuja ja turvallisia. Niitäkin aika vähän. Typyllä paloi hihat eilen kun Subtv juniori pätkäisi kesken myyrän. ÄITI KOOJAA!! - vaan kun ei äiti osannutkaan :/

Jatu, meidän Vennakin oli ennen joulua harmissaan kun Stockalta oli joulukarkkien tieltä viety kaikki kivat mikkiautot pois. Onneksi ei vielä halua että ne liikkuisivat, halpaa huvitusta kun vaan istuu kyydissä. Venna kun ei tykkää mistään sellaisesta lelusta, josta tulee ääntä. Jopa Fisher Pricen bussista piti ottaa patterit pois! Vennan " poikaystävä" kun taas rakastaa lelua sitä enemmän, mitä pahempi ääni...

Minusta on mukavaa, kun kirjoittelette minkälaista isompien lasten kanssa elely on - kun itselläni ei ole siitä mitään käsitystä! Saattaisin täällä harhoissani elellä ja luulla että jatkuvasti vaan helpottaa, mitä isommaksi lapsi kasvaa :D

Mies taitaa heräillä, voisin mennä keittelemään aamukahvit. Mukavaa päivää kaikille!

- tea -

Vierailija

Seuraa joutavanpäiväistä marmatusta. Mulla on ollu ärsytyspäivä. Melkein koko päivän on ollu pientä päänsärkyä, enkä oo kuitenka jaksanu tai viittiny tehdä asialle mitään. Rintsikoitten vaihto tai olkapehmusteiden laitto tai hiusten avaaminen tai särkylääke ois voinu auttaa.

Iltapv meinasin mennä käymään kylällä ja hoidella asioita. No, olin unohtanut tykkänään, että miehen pitää mennä äitiään kuskaamaan. Mua kyllä tympi tuo asia jo eilen. Aikuien ihminen viittii muilla itteään ajattaa. Eipä siellä kyllä nyt ois tainnu autoaka olla vapaana, kun appiukko on kuntoutuksessa. Ja tietty iltapuuhien aikaan piti sitte käydä hakemassa. Kun kahta muuta lähistöllä asuvaa veljeä ei voinu erinäisistä syistä johtuen ees kysyä (heillä ei lapsia).

Oon tässä ajatellu , että kyllä jotenkin jaksan vielä pari viikkoa, kun sitten miehellä on viikon loma. Ja koittanu kysellä, mitä tehtäis.Niin eiköhän ryökäle taas oo Finlandia-hiihto ekana vkl. Ja arvaa sen, ettei miehellä sen jälkeen oo mitään intoa minnekään lähteä. Mies on kyllä tuosta syystä missannut kerran esikoisen synttäripäivänki, että oishan mun jo pitäny muistaa.

Ens ma ois se kestovaippajuttu, mutta kun mulla on into ihan lopahtanu koko hommaan. No, ei auta kuin jossain välissä koota ittensä, kun ei sitä enää voi peruakaan. Kestoillaan kyllä Iikan kanssa, mutta nuo järjestelyt vaan tökkii.

---

Lila. Toivottavasti en esittäny retorista kysymsytä, vaan saan myös jonain päivänä soitettua. Mutta hyvä, jos voi soittaa milloin vain, kun niitä rauhallisempia hetkiä on niin vähän.

Kaketus kuulostaa ihan hyvältä, mutta näillä seuduilla ainkin taitaa tuollaiset jutut kariutua resurssien puutteeseen. Mutta aina on hyvä pyrkiä parempiin ratkaisuihin.

Pekka tuossa kitisee ja vie loputkin ajatukset päästä. Täytyy painua tiskien laittoon ja sitte pesulle ja nukkumaan. Eilen menin ysiltä sänkyyn,kun olin niin tajuttoman väsyny. Ja vaikkei yö mitenkään hyvä ollu, niin aamu oli kyllä paljon parempi, kun uniaikaa kertyi silti.

Enkelille kovasti voimia. Toivottavasti pian tulis jo jotain helpotusta teidän eloon.

T@hti

Vierailija

määkiä paljoa, mutta pari asiaa haluan sanoa.

Lila, nokan valuminen on ihan selkeä allergiaoire (siis voi olla, jos on ollakseen). Limakalvot reagoi tuhmaan aineeseen. Vaikuttaa myös korviin - Hellulla sillai että alkaa tajuton korvakutina välittömästi (=ainoa välitön oire, mutta erittäin paikkansa pitävä). Jos limakalvot on kauan (esmes päivän) ärsytystilassa, Hellulla on AINA tullut korvatulehdus. Yksi nuha on ollut hällä ilman korvatulehdusta, eli siis yhden tavallisen flunssan on sairastanut. Kaikki muut ovat johtuneet maitoaltistuksista.

Sit Enkeli, muistaakseni ne Laxoberon tipat ei ihan pienille käy...

http://www.laxoberon.fi/do.xsp?viewType=viewinfoview&objectType=complext...

ainakin minä niitä vonkasin Hellulle jo aiemmin, mutta lääkäri ei antanut. Pahimillaan Hellu silloin vauvana (ummetus alkoi 4 kk) söi luumua (jolle on allerginen), mallasuutetta sekä Levolacia hevosenannoksia. Eikä se auttanut yhtään. Kipeä oli kovin.

Hellulla tilanne " laukaistiin" Microlax-kuurilla (joka toinen päivä jos ei kakannut muuten) ja säännöllisellä " ylläpitävällä" annoksella Duphalacia. Nuo peräruiskeet tuntuivat aluksi ihan kauhealta jo ajatuksenakin, mutta niillä olo parani välittömästi ja huomattavasti. Jokaisen peräruiskeen jälkeen olen aina ajatellut, että olisi pitänyt jo aikaisemmin...

Ei nuita Microlaxejakaan kyllä ihan vauvoille ilman lääkärin valvontaa suositella. Näköjään:

http://www.microlax.fi/index.html

Hellulla hoidettiin oiretta (ummetus) eikä sen aiheuttajaa (allergia). Liian kauan sai raasu kärsiä, kun minä en tajunnut eikä lääkärit tehneet mitään. Siitä olen katkera ikuisesti. Ehkä.

No niin. Tässä illan piristys (ehheh), nyt otan rennien (niitä on nykyään lakritsinmakuisia!!!!!!!!!!!) ja menen suloisesti uinuvan Hellun viereen.

Jaksua ja hyvikset teillens,

m - katkeraa tilitystä

Vierailija

Nämä on niitä mun ainoita pitkiä päiviä, kun mies tulee kotiin puoli 8 illalla. AIka usein menen päivällä sitten porukoiden luo, josta mies illalla hakee meidät. Tänään käytiin KuperKeikassa temppuilemassa ja tultiin kaupan kautta kotiin. En jaksa olla joka päivä jossain menossa.

Tomeran pojalle onnea komeasta ja miehekkäästä nimestä! Tuota nimeä arvelin serkkuni pojalle syksyllä ja melkein osuin oikeaan, vaikkei se etunimeksi tullutkaan;)

Mimmun kotiin kyllä toivoisin pidempiä unia aamusta. Mä ihan ahdistun pelkästä ajatuksesta, kun mietin meidän viime huhtikuuta ja koko kesää. Ei nukuttu meilläkään myöhään, ei. Ja yöt oli muutenkin tosi lyhyitä. Toivottavasti kesä ja valoisat aamut ei muuta meidän nykytilannetta - jonka luulin olevan ohimenevä vaihe mutta kun on kestänyt jo kuukausia, ei kai sitten olekaan.

Just tuossa tulostin itsekin noita hakemuksia eri paikkoihin. Siis Oulussa ei hevillä tarhapaikkaa saa, jos ei ole töissä, eikä meillä kyllä olis varaakaan laittaa hoitoon nyt. Mutta syksyä varten haen Onnille paikkaa kerhoon ja näyttipä tuolla olevan puistohommaankin oma hakemuslomakkeensa. Kuulemma tuossa meidän puistossa on jotain puistotäti toimintaa. Kuulostais kivalle. Onni kyllä kaipaa ikäisetensä seuraa ja toimintaa enemmän kuin kotona pystyn / osaan / jaksan tarjota mutta tarha vois olla vähän liian kova juttu vielä. Luonne on sitä laatua, etten raaskis viedä hoitoon. Paitsi tietty jos saan töitä.

Ja töitäkin siis pitäs hakea. Tuossa odottaa muutama työpaikkailmoitus, joihin pitäs kirjoittaa hakemus. No, osa on sellaisia vuokrafirmojen kautta haettavia paikkoja.

Nyt pitää olla tarkkana. Naapurin hurtat haukkuu. Hitto jos Onni herää siihen.

T-P

Vierailija

Lila, juu on kai täällä perhekerhojakin, ainakin MLL ja seurakunnallakin, niihin tosiaan yritetään mennä, jos jaksetaan niin jo tänä keväänä. Musta kivempi semmonen mennä koko perheellä, kuin viedä 3 v kerhoon ja odotella sitten toimettomana jossain vauvan kanssa.

Meillä taas oli huonompi yö, en meinannut saada unta ja menin nukkuun lastenhuoneeseen, siitäköspikku-v suuttui kun yöllä ei löytänyt mun viereen kun hyppäs lastensängystä meidän sänkyyn yöllä ja loppuyö olikin tosi levoton, nukuttiin puol 9, mikä tarkoittaa päiväunien väliinjääntiä.

no, palaan viel, tiivii

Vierailija

Linkki eiliseen: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9582234&p=1&tmode=1&smode=1

Päiväkotiasiaa vielä. Päiväkotipaikkaa hain Veetille jo joskus viime vuoden marraskuussa. Ajattelin että Veetillä olisi siellä enemmän tekemistä ja kavereita. Me yleensä mennään tuohon lähipuistoon 12 jälkeen päivällä ja silloin siellä ei oikein muita lapsia ole. Veeti siis vain yksinään leikkii. Ja Veeti tuntuu kaipaavan paljon tekemistä ja seuraa. Tykkää kun hänen kanssaan askarrellaan yms. Päiväkodissa saisi paljon tekemistä. Illan asiaa pohdittuani tulin siihen aatokseen että hyvä ois kokeilla miten päiväkodissa menee. Jotenkin vaikka nyt tuntuu hoitoon vieminen ajatuksena vaikealta ja Veeti ei päiväkotiin halua niin uskon että kun muutamana päivänä on päiväkodissa ollut ei halua edes enään kotona olla.

Päiväkoti on tässä tosiaan ihan vieressä ja Veeti menisi ryhmään jossa on 0-3 vuotiaita. 8 lasta ja 2 aikuista. Kivan pieni ryhmä olisi. Vielä en ole päättänyt kuinka pitkiä päiviä Veeti päiväkodissa olisi. 5 päivänä viikossa ajattelin että päiväkotiin menisi. Tietenkin sitten tilanteen mukaan katsottaisiin ja kotiin saa jäädä jos ei kaikkina päivinä halua mennä.

Tulipas pohdintaa.

Kohta pitäis lapsukaiset puke ja lähteä mun uutta passia poliislaitokselta hakemaan.

Venla kiljuu tuolla meijän sängyllä täyttä kurkkua. Haluaa seuraa. Pitänee mennä.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija

Tytöt nukkuu. Mä alan menettää toivoni, et Mini oppis nukkuu kunnolla päikkäreitä.. Aamulla taas puristava ahdistuss koko elämästä. Eilen en olis halunnu tulla ollenkaan pois suihkusta, hetki omaa aikaa.. Ahdistaa jo valmiiksi hampaiden tulo-heräilyt ja kiinteiden aloitukset. Ihan kun ei tässä hetkessä ois tarpeeksi kestämistä. Voiko allergiselle antaa mallasuutetta? En jaksa enää tätä, ku Minin maha ei toimi, puklaa pieree ja huutaa.. Ja naapurin vauva tänään nukku mahallaan tos meidän lattialla. Kateutta ilmassa.. Niin ja N alko itkemään, ku tulivat kylään, onneks alko sit jo tottumaan.. Eilen sanoin miehelle, et voisin mennä aikakoneella 2 v eteenpäin. Kuka keksis sellasen..

Ampi, kiva kuulla susta! :-)

Äk, toiv. paranette pian!

Hellille voimia arkeen!

Tiivii, ihanan jännät paikat!

Teallakin kohta hetki koittaa!

Leanna, joko ootte parantuneet?

Lila, ihanaa et aprikoosi käy! Kunpa hoitaja järjestyisi! Kaketus kuulosti aika hyvältä! Vaikka mä en oo koskaan ollut jälki-istunnossa!

Mimmuli, kunpa maissi sopisi Nöösälle! Hienoa, et tarroista ollu apua!

Ynis, joko patti kadonnut? Suosittelen apteekista jotain suuvettä, esim. Corsodyl tai vastaava. Mulla oli joskus se kamala afta ja koko poski tuntu kipeeltä ja tulehtuneelta. Apteekista neuvoivat purskuttelemaan. Kiva kun löysit sukset! :)

Jatu ja Kerppu, voimia poikien kanssa! Toivottavasti unet pitenee!

Millonkas syysmammat kokoontuisi meillä? :-) Ehdotuksia kehiin!

Aavis, kiva että teillä on uhma hellittänyt!

Tomera, onnea hienosta nimestä pojalle! :-) Voi miten kiva, kun Ida pääsee käymään puistossa! Oispa meilläkin tollanen systeemi! Onneks ensi viikolla alkaa se kotipalvelu!

Manteli ja Lempi, onnea yritykseen! :-)

Mimmu, ei oo vinkkejä antaa.. Mut voimia paaaljon! Mä oon ollu ikänä kauhu-lapsi, joka heräs joka ikinen aamu viideltä!! Äitini jaksaa siitä aina muistuttaa..

Nea varmaan kohta herää..mulla hieman kyseenalaiset keinot saada se nukahtamaan, lupasin jätskin ja myyrävideon. Kurja äiti. Mut tuntuu et tän väsymyksen ja ahdistuksen keskellä kaikki keinot sallittuja. Mä oon ihan räkänen ja eilen oisin vaan halunnu levätä, enkä vatkata Miniä uneen. Mekaanisesti hoidan päivän touhuja ja vauvaa, yritän jaksaa seurustella ja hymyillä pienemmänkin kanssa. Mini rukka hymyili eilen mun kamalalle tekohymylle. Nean kanssa ois ihana touhuta enemmän. Vaunujen vatkaus pilaa kaiken. Kiva kavereiden taas käydä kylässä, kun vähän väliä jää lause kesken, ku mä ryntäilen ees taas vaunujen luo, tosi rentouttavaa.

Ilmoittaudun joukkoon, jolle makea maistuu! Nyt en oo uskaltanu käydä ruokaa lämmittämään, kun pelkään Minin heräävän ja ruuan jäähtyvän, eikä oikein maistuiskaan. Ihana ois mennä ulos syömään. Päästä vaan jonnekin pois täältä kotoa. Ahdistaa, et pitää olla niin ahdistava olo! Kunpa jo helpottas tää elämä.. Säästän teidät enemmältä valitukselta..

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija

Kaketus kuulostaa hyvältä, paremmalta kuin jälkkäri.

Öttis, meillä typy on tarhassa osapäiväisenä noin 3 tuntia/pvä, hoito alkoi kolmisen viikkoa sitten. Hain paikkaa sen mukaan että olisin kouluun päässyt, vaikken sitten päässyt. Sain paikan juuri siitä tarhasta mistä olin hakenut, joten päätin sen kuitenkin ottaa. Eipä tästä nyt varmaan apua ole, kunhan kerroin vaan :))

Roosa ja aprikoosi, hyvä hyvä! Toivottavasti hoitokuviot järjestyy parhainpäin.

Tiivii ja kakkuhetki ennen synnärille lähtöä hymyilytti kovasti

Huomenna on haastattelu yhdelle työkkärin järjestämälle kurssille, joka sivuaa alaa jota haluaisin opiskella. Jännää, en ole ollut haastattelussa 7vuoteen.

Hilu

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat