Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HiihtolomaGallup: Minne menette jamitä siellä teette?

Vierailija

Kaikki eivät tietenkään mene minnekään,mutta tämä g on nyt tarkoitettu niille jotka ovat jonnekin menossa.

Kommentit (15)

Vierailija

mutta se on perheen miesten (3 kpl) tahto ja he siitä nauttivat, niin mikäs siinä:) Ihan kivaa se munkin mielestä on, ei siinä mitään...

Vierailija

Tosin minä olen käynyt ulkomaille viimeksi 20 vuotta sitten ja lapset eivät ole käyneet koskaan missään. Olemme juuri alkaneet pakata matkalaukkuja ja etsineet kiihkeästi jonnekin hukkuneita kesävaatteita.

Toivottavasti siellä on edes kohtuullinen ilma, että pääsemme uittamaan lapsia uima-altaassa ja saamme vähän nenänpäähän rusketusta. Lähtö on ensi viikon keskiviikkona.

Vierailija

Tosin minä olen käynyt ulkomaille viimeksi 20 vuotta sitten ja lapset eivät ole käyneet koskaan missään. Olemme juuri alkaneet pakata matkalaukkuja ja etsineet kiihkeästi jonnekin hukkuneita kesävaatteita.

Toivottavasti siellä on edes kohtuullinen ilma, että pääsemme uittamaan lapsia uima-altaassa ja saamme vähän nenänpäähän rusketusta. Lähtö on ensi viikon keskiviikkona.

Vierailija

minun pitää mennä töihin st. moritziin. ehkä sitä tulee hiidettyäkin vähän :) sitten loppu viikko tehdään jotain kivaa, löhöillään kotona ja käydään varmaan eläinpuistossa tms.

Uusimmat

Suosituimmat