heinäkuu synnyttäjät

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

tunnetteko jo vauvan liikkeitä? itsellä la. 31.7. mutta en ole vielä mitään tuntenut..tosin la. oli hieman epäselvä voi olla vähän myöhemminkin kun tämä annettu aika.

Kommentit (5)

Vierailija

Esikoista odottaessani olin loppuun saakka paniikissa vähäisten liikkeiden vuoksi. Kuvittelin, että vauvan pitäisi suurinpiirtein potkia housutkin jalasta, että olisi normaalia :D No, terve ja vilkas poika syntyi.

Nyt osaan ottaa vähän rennommin ja lohduttautua sillä, että jokainen tuntee liikkeet yksilöllisesti. Vielä ei ole sinulla kiire liikkeiden tuntumiselle, joten huoleti voit olla :)

Noema

Vierailija

Toisen vauvan liikkeet tuntuvat jo selvinä pikku tönäisynä, toisesta en ole varma, niitä on huomattavasti harvemmin toisella puolella. Toisaalta en ymmärrä miten tietäisin kumpi vauvoista liikkuu kun ovat vielä niin pieniä ja pyörähdellä miten päin haluavat.

MotherOf4 rv. 17+2

Vierailija

Esikoistani odotan ja la on 22.7. Vauvan liikkeet alkoi mulla tuntumaan varmuudella rv16+4 ja sen jälkeen tuntuneet päivittäin. Istuma-asennossa tuntuu parhaiten. Nyt jo pysty seuraamaan että milloin muksu on hereillä! Eiköhän se ole yksilöllistä miten kukakin liikkeet tuntee, mutta kyllähän ne kai rv20 mennessä pitäis alkaa jo tuntumaan.

T:Titi-uu rv17+2

Vierailija

Mulla alko tuntuu liikkeet jo viikolla 16. Nyt on hirvee möyrintä masussa, kun on koko ajan tunnistanut liikkeitä lisää. Viime viikolla olivat ultrassa ihmeissään, että yleensä tunnen jo liikkeitä... Mulla on kyllä la " jo" 2.7.

Vierailija

vaikka ultrassa on toki käyty ja sydänäänetkin kuultu, mutta jotenkin odotan sitä että alan tuntea liikkeitä, että saisin päivittäin varmuuden että siellä todella on joku:)

mulla LA 27.7. eli viikkoja nyt 16+4:) ekaa odotan, joten ei kai täsäs nyt huoleen vielä oo aihetta;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat