Te, jotka olette nuorena synnyttäneet, kysymys teille.

Vierailija

Montako synnytystä takana ja missä kunnossa teidän alapäänne on?

Kun sanotaan, että jos lapset tekee nuorena, niin parantuukin paremmin, pitääkö se paikkansa, onko alapää räjähtäneemmän näköinen 40-v. synnyttäjällä kuin 18-v:lla?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ei kiinnosta, ei mitään väliä!

Oma on ihan kunnossa ja ajattelin pitääkin sen kunnossa yli vaihdevuosienkin. Jumpalla ja liukastusvoiteella.

Tarviitko sä liukastusvoidetta ??? Vaikka oot alle 40 ???

Täh täh täh!????

- 3 lasta synnyttänyt ja ei ole äippäpakkauksen liukastusvoiteitakaan tarvinnut, vaikka on rakasteltu jo viikon - kahden päästä synnytyksestä-

Vierailija

Itsestänikin pimppani näyttää aivan samalta kuin aina ennenkin ja seksissä toki nainen itsekin huomaa jos on väljistynyt mutta mulla ainakin tunto pysynyt ja sama tikukkuus.

Mies sanoi myös että kun harrastimme seksiä kolmannen lapsen synytmän jälkeen niin tuntui kuulemma liiankin tiukalta.

Taitaa olla myytti vaan kaikki puheet että alapää räjähtää ja muuttuu löysäksi. Mutta kai toki niitäkin on olemassa niinkuin poikkeuksia on aina.

Ja lapseni ovat olleet kokoa 4kg, 3,2kg ja 3,2kg. Kohta olen menossa pyöräyttämään nelosen!

Vierailija

että synnyttäneillä naisilla on useasti paljon tiukempi värkki kuin ei synnyttäneillä olivatpa minkä ikäisiä tahansa, koska ei synnyttäneet eivät tiedä siellä olevista lihaksista saati miten niitä käytetään. tiedä häntä sitten. Itse en ainkaan ollut koskaan kuullutkaan lantiopohjanlihasten kunnassapidon tärkeydestä ennen kuin tulin raskaaksi. ja mieheni myös sanoo, että minunkin alapääni tuntuu seksin aikana tiukemmalta kuin ennen lapsia (2kpl) toisen sain 26v ja toisen 28v.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Montako synnytystä takana ja missä kunnossa teidän alapäänne on?

Kun sanotaan, että jos lapset tekee nuorena, niin parantuukin paremmin, pitääkö se paikkansa, onko alapää räjähtäneemmän näköinen 40-v. synnyttäjällä kuin 18-v:lla?

Mielestäni paikat ovat hyvässä kunnossa, ei ongelmia :) Ensimmäisen jälkeen olin kuin neitsyt, mutta kakkosen jälkeen sitten piti vähän tehdä töitä että sai alapään samaan kuntoon. Jumppa tehosi hyvin. Paraneminen ja palautuminen synnytyksistä on ollut helppoa, molemmilla kerroilla painoa tuli n. 7 kg ja kaikki lähti synnärillä. Farkut mahtui jalkaan lähtiessä :D Voi olla että vaikuttaa se, että olen muutenkin hoikka ja pienikokoinen.

Anoppi sanoi että viidennen jälkeen alkaa palautuminen jo olemaan hidasta ;)

Vierailija

Oma on ihan kunnossa ja ajattelin pitääkin sen kunnossa yli vaihdevuosienkin. Jumpalla ja liukastusvoiteella.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Täh täh täh!????

- 3 lasta synnyttänyt ja ei ole äippäpakkauksen liukastusvoiteitakaan tarvinnut, vaikka on rakasteltu jo viikon - kahden päästä synnytyksestä-

Vierailija

Ihan kunnossa mun alapää edelleen on. Ei ole virtsankarkailua, ei peräpukamia, ja seksikin tuntuu ihan yhtä hyvältä kuin ennenkin. Mieskään ei ole valittanut. Lantionpohjalihaksia jumppasin jo teiniäitinä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Täh täh täh!????

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat