Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin logiikkaan perustuu Huutonetissä se huutojen korottelu jo kauan ennen kuin kohde sulkeutuu?

Vierailija

Välillä oikein itseä huvittaa, kun seuraa, miten kaksi tyyppiä korottaa hintaa ihan älyttömästi ja sitten itse tulen viime hetkellä ja nappaan potin. Mahtaa voittajahuudon tehnyttä harmittaa, kun on ehtinyt jo tuudittautua siihen, että saa tavaran kun ei siihen ole päivätolkulla enää tullut huutoja.

Kommentit (15)

Vierailija

Miksi sitten ei laitetan vain 1-2 päivän pikahuutoja kaikista, jos niistä ei kerran saa huutaa kuin vasta juuri ennen sulkeutumista ?!?!?!?!

Vierailija

Sanot että ääliöt korottaa hintoja taivaisiin ja sinä sitten viime hetkellä nappaat potin. Mutta sinähän silloin maksat vielä isomman summan kuin nuo korottajat, etkös sinä tässä silloin ole ääliö jos joku....

Vierailija

Kohde sulkeutuu viikon päästä, hintavaraus on ylitetty, ja silti pari-kolme urpoa jaksaa korottaa hintaa monta kertaa päivässä. Lopulta kohteen hinta nousee niin tähtitieteelliseksi, että kaupasta saisi kolme vastaavaa siihen hintaan, mutta lopulta voittaja tuntee kuitenkin suurta voitonriemua kun saa sen viimeisen huudon laitettua... Myyjähän siinä nettoaa toisten tyhmyydellä.

Vierailija

Yleensä mietin jo etukäteen mitä olen valmis maksamaan ja syötän sen korotusautomaattiin, niin mun ei tarvi kyttäillä kohdetta. Jos en saa sitä niin voi voi, varmaan joskus tulee sitten uusia.

Vierailija

Se ei sitten paljon naurata, kun olet päivätolkulla odottanut laittavasi sen tarjouksesi viime hetkellä ennen kohteen sulkeutumista ja huutis on tiltissä..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miksi sitten ei laitetan vain 1-2 päivän pikahuutoja kaikista, jos niistä ei kerran saa huutaa kuin vasta juuri ennen sulkeutumista ?!?!?!?!

Vierailija

Vaikka mikä räsy olisi myynnissä, niin aina pitää päästä korottelemaan. Menisivät itse kauppaan, sieltä saisi jopa halvemmalla samaa tavaraa.

Uusimmat

Suosituimmat