Miten pitäisi suhtautua???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sen verran taustatietoa, että meillä on kaksi hyvinkin allergista lasta, jotka ovat valvottaneet nelisen vuotta enenmmän tai vähemmän. Minä tietysti enemmän esikoisen kanssa, mutta nyt myös mies on saanut osansa kuopuksen valvomisesta, kunnen repeä kahtaalle. Välillä olrn ollut todella loppu, varsinkin töiden aloittamisen jälkeen kun myös kaikki kodin työt ja lasten ruokien kokkaamiset yms. ovat 100% harteillani... no kaikesta tästä huolimatta olen jaksanut haaveilla vielä yhdestä tai jopa jossain vaiheessa jopa kahdesta lapsesta. Ja mieskin on tähän asti pitänyt ikäänkuin vaihtoehtoa elossa...

Sitten seksipuoleen, pitkään aikaan emme käyttäneet mitään muuta kuin keskeytettyä yhdyntää...nyt sitten joulun jälkeen kuin salama kirkkaalta taivaalta mies alkoi vaatia jotain järeämpää ehkäisyä. Eihän siinä mitään, kävin ostamassa kondomeja, koska en itsekään todellakaan halua nyt raskaaksi, vielä. No nyt sitten eilen illalla mies kieltäytyi tyystin harrastamasta seksiä kanssani sillä perusteella ettei halua enää lapsia. Olin kuin puulla päähän lyöty, ja sanoin, että eihän sitä nyt kondomia käytettäessä sitä vaaraa ole, mutta hän lopetti homman siihen. Ja kertoi myöskin, että tuskin haluaa enää enempää lapsia.....olen täysin tyrmistynyt! Voiko toisen unelman suuresta perheestä litistää noin? Ja miten pahalta se tuntuukaan, kun mies sanoo, että kun lopputulos on tuollainen (eli huonosti nukkuvia allergisia lapsia, mutta aivan ihania muuten) niin luku on hänen osaltaan täynnä...tuntuu kuin itseä verrattaisiin huonoon ravintolaan, johon ei kannata mennä kun sieltä saa huonoa ruokaa... Voiko tähän kaiken kaikkiaan suhtautua fiksusti ja järkevästi, koska minusta ainakin tuntuu äärettömän pahalta!!! Meillä on muutenkin viime aikoina ollut ristiriitoja siitä, kuinka paljon omaa/lasten aikaa voi käyttä töiden tekemiseen, koska mies on ylitunnollinen ilmaiseksi ylitöitä tekevä hurjasti stressaavaa tyyppiä. Jotenkin tuntuu, että lopun alkuako kaikki?

Kertokaahan omia kokemuksia, miten tästä pääsee eteenpäin?? En haluaisi erota, mutta on vaikea nähdä elämän jatkuvat täysin toisen ihmisen sävelin...

Kommentit (3)

Vierailija

alan vaivaamaan mieltäsi asialla jonka pian kirjoitan.

Siis oletko ihan 100% varma ettei miehelläsi ole toista naista? Kun tuo selitys että ei harrasteta yhdyntää ettet vaan tule uudestaan raskaaksi, on todella surkea. Nimittäin mikäs se estäisi käyttämästä 2 ehkäisyä yht' aikaa jos haluaa olla asiasta varma.

Minulla on nimittäin omakohtaista kokemusta asiasta. Exän kanssa yritettiin lasta, kunnes sitten ihan kuin puun takaa alkoi vaatimaan että kortsuja pitää ruveta käyttämään. Ei sanonut mitään että hän onkin tullut toisiin ajatukseen lapseen suhteen vaan todellakin veti kortsut esiin kun alettiin... Hmm, tiedäthän. Enää ei osoittanut muutenkaan hellyyttä minua kohtaa. Joku aika sen jälkeen selvisi että uusi nainen oli löytynyt baarista edellis kerralla.

Vierailija

Kysyt: Voiko toisen unelman suuresta perheestä litistää noin?

Voi, jos se on vain toisen unelma. Sen unelman pitäisi olla molempien, jotta teillä olisi mahdollista olla onnellisia tulevaisuudessa.

Unohda tämän hetkinen tilanne, hanki ehkäisypillerit, äläkä puhu lapsihaaveista mitään. Parin vuoden päästä mies voi jo halutakin lisää lapsia, jos olette selvinnyt kunnialla näistä aiemmista.

Minusta miehesi on fiksu sanoessaan ettei halua lisää lapsia, jos ei jaksa jo olemassa oleviaan hoitaa. Mutta haukkuessaan lapsia.. kun lopputulos tuommoinen...hän on tyhmä, tai sitten lopen väsynyt tilanteeseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat