Ennen halusin 4 lasta, mutta kahden jälkeen en enää yhtään...

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Se on ollut hyvä, mutta kokemusta ei ole muustakaan. Vähempää en kuitenkaan haluaisi, enkä paljoa enempääkään.

Lainaus:

ja te joilla on 3 tai 4 lasta varmaan osaatte vinkata mikä mielestänne on paras ikäero sisaruksilla?

Vierailija

mitä pidemmälle elää sitä enemmän asiaan vaikuttavia juttuja tulee omaan tietoon.

Ja niin minullakin nyt yhden koliikkivauvan ja toisen pätkänukkujan jälkeen on realiteetit vastassa, että jos kolmannenkaan kanssa ei saa nukkua, niin vieläkö jaksan sen. Silti oon vielä vauvasta haaveillut, mutta mullakin ne haaveet on viidestä tippunut jo kolmeen.

Että elämä opettaa.

Vierailija

Ajattelin, että me ja lapset eivät sovi yhteen. En pitänyt lapsista. Tulin sitten täysin yllättäen raskaaksi. Päätimme pitää vauvan. Enpä olisi ikinä uskonut, että lapsen saanti muuttaa niin ihmistä. Nyt on lapsia kolme, ja eikä neljäskään ole täysin poissuljettu. Niin, ja jos joku minulta nyt kysyy, niin minä pidän lapsista.

Vierailija

edelleen haluan useamman kuin "vain" kolme :D

En halua "herätä" 40 vuotiaana että hei! Entäs ne lapset!? Otan kolmannen onnellisena, vaikkakin väsyneenä välillä vastaan, pidän pienen tauon ja sitten taas voipi yrittää lisää jos vielä tulisi. Jos ei tule, olen kiitollinen niistäkin lapsista joita olen saanut, mutta jos vielä pikku tauon jälkeen saan lisää, otan riemulla vastaan.

Vierailija

Ennen lasten tekoa halusin 4 lasta. Ensimmäisen jälkeen 3 ja toisen jälkeen totesin, että tämä on nyt tässä.

Minulla on jotenkin arvot muuttuneet kovasti iän myötä. Olen sh ja nuorena pidin hyvin tärkeänä lasten tekoa ja ylipäätänsä ihmisten hoivaamista. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa. Opiskelen yliopistossa ja jotenkin olen aivan toisenlaisista asioista kiinnostunut kuin nuorena.

Olen onnellinen lapsistani ja tyytyväinen ettei heitä ole yhtään enempää eikä vähempää kuin nuo kaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat