Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko maailman turhamaisin ihminen jos...

Vierailija

...pelkään mahdollisesta raskaudesta jäävän itselleni hirveästi raskausarpia ja kroppani lörphtävän?

Olen aina ollut melko tarkka ulkonäöstäni ja pitänyt huolta kehostani ja minua pelottaa se etten voi hallita raskauden aikana tapahtuvia muutoksia millään tavalla?

Mielikuvitukseni on villeimmästä päästä ja kuvittelen pahimmn mahdollisen tapahtuvan; rintani riipahtavat, saan arpia joka paikkaan..Mitäs sitten jos raskausaikana minua rupeaa nämä asiat ahdistamaan kun huomaan mahani kasvavan?

Kiitos vastauksista, oon varmaan iso idiootti kun näin ajattelen =)

Kommentit (3)

Vierailija

Riippuu tietysti ihosta, etä tuleeko niitä arpia tai ei. Mulle ei tullut lainkaan. Eikä jäänyt myöskään mitään nahkapussia mahaan kahden lapsen jälkeen. Rinnat nyt varmaan vähän kärsivät,mutta ovat niin pienet,etteivät juurikaan. Itse voi vaikuttaa liikunnalla ja ruokavaliolla aika paljon,miltä sitä näyttää. Ja kyllä se ulkonäkö saa äidillekin olla tärkeä asia.

Vierailija

TOtuushan on etten voi täysin kontrolloida sitä, mitä raskaus sinulle tekee. Luonnossa kun on paljon asioita, joiden tarkoitus ei ole pelkästään esteettinen, ja sitäpaitsi ihmisen kauneuskäsitys on muutamia poikkeusaikoja lukuunottamatta pyrkinyt mahdollisimman kauas luonnollisesta.

Sä voisit tietysti opiskella filosofiaa ja lisätä ammattitaitoasi, niin sun ei enää tarvis olla niin riippuvainen tuosta ulkonäöstä.

Uusimmat

Suosituimmat