Te, joiden rinnat ovat mielestänne rupsahtaneet imettämisestä:

Vierailija

Kuinka pitkään imetitte, oletteko siis imettäneet vuosia tai useampiakin? Oliko teillä paljon maitoa, kasvoiko siis kuppikoko tosi paljon imetyksen aikana?

Mua nyt mietityttää ihan uteliaisuudesta, sillä mun mielestä mun b-kupin rinnoille ei tapahtunut yhtään mitään. Ensimmäistä imetin 2kk, toista 7kk, tosin en koskaan ollut mikään kantakirjaäiti eli maitoa ei koskaan tulvinut, maito ei oikeastaan noussut ollenkaan kummankaan kohdalla vaan tuli vähitellen.

Kommentit (9)

Vierailija

ja maitoa mulla tuli ekoina kuukausina todella runsaasti, kuppikoko kasvoi c:sta d:hen joka kerta. Imetyksen jälkeen olen laihduttanut yli 20 kg ja rinnat on kyllä rupsahtaneet jonkin verran eli hieman roikkuvat ja raskausarpiakin näkyy.

Vierailija

että mielestäni omillenikaan ei tapahtunut mitään. Minulla tosin on vain yksi lapsi, mutta imetin häntä kaksi vuotta ja ikääkin meitsillä oli imetyksen lopettaessani jo 38.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

että mielestäni omillenikaan ei tapahtunut mitään. Minulla tosin on vain yksi lapsi, mutta imetin häntä kaksi vuotta ja ikääkin meitsillä oli imetyksen lopettaessani jo 38.

imetin vuoden ollessani 24-vuotias, ja kyllä ennen täyteläiset ja ei yhtään roikkuvat c-kupin rintani ovat tyhjemmät ja väsyneemmän oloiset, eikä niin kiinteät. maitoa tuli paljon, kun maito nousi rinnat pursuivat yli D-kupeistakin, mutta sitten se tasaantui ja imettämisen ajan oli d-kuppi, nyt b-c.

olen koko ajan rasvannut ihoani paljon, joten mitään arpia ei tullut rintoihin eikä vatsaan venymisestä huolimatta, ja vatsan iho on ihan kiinteytynyt takaisin.

Vierailija

ja b-kupin rinnoille ei tapahtunut yhtään mitään. Eli ei pidä paikkaansa, että ikä vaikuttaisi, varmaan enemmän kudostyypistä kiinni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat