tahdon apua kokeneilta äideiltä / naisilta / miehiltä. suhde-asiaa

Vierailija

olemme olleet useita vuosia yhdessä, lapsiakin on, mutta emme harrasta seksiä ollenkaan, siis OLLENKAAN. vuosi menee kivuttomasti, sitten ehkä kerran ja taas yhtä pitkä tauko. emme suuteke IKINÄ. silti tunnemme olevamme yhdessä ikuisesti, muita emme tarvitse.

mitä tämä on???????mitä ajattelette?

Kommentit (9)

Vierailija

mies meni vieraisiin. Ja seksin puutteesta sen teki. Jostain mä luin, että kyllä yleensä nää seksittömät liitot päättyy jossain vaiheessa.

kehoittaisin hakemaan apua.

Vierailija

Ei ole mun mielestä ihan normaalia ettäparisuhteessa ei harrasteta seksiä koskaan.

Eihän se mitään jos molemmat oikeasti on tyytyväisiä tilanteeseen, mutta vaikea uskoa ettei haluja kummallakaan koskaan ole. Jokainen tietenkin elää omalla tyylillään.

Vierailija

mitä apua siis tarvitset? Kuulostat itse tyytyväiseltä asiaintilaan, samoin sanot miehesi olevan, rakastatte. Eli asia kunnossa? Suhteet ovat erilaisia, jos teillä toimii seksitön liitto ok, molemmat oikeasti tyytyväisiä, niin mihin tarvitset apua?

Vai haluaisitko kuitenkin muutosta?

Vierailija

Mies ei kai ole ihan tyytyväinen tilanteeseen. toisaalta mutta hän on kyllä niin erikoisen näköinen ilmestys satoine kiloineen ja epäsiistine ulkomuotoineen, että on todella vaikea kuvitella että kelpaisi jollekin toiselle...

Kuitenkin joskus tuo pettäminen ja/tai suhteen loppuminen on käynyt mielessä, eikä se edes ole tuntunut kamalalta!

Vierailija

Kyllä seksitön liittokin voi olla ihan mahdollinen, jos molemmat ovat siihen tyytyväisiä. Ehkä teillä molemmilla on vaan tosi alhainen libido. MUTTA jos toinen on tyytymätön, on vieraisiin lähteminen tai ero aika todennäköisiä jossain vaiheessa. Harva ihminen on valmis nykyään elämään ilman seksiä koko ikäänsä. Miehet kai myös usein tekee sitä, etteivät puhu oma-aloitteisesti ongelmista, vaan jurnaavat aikansa ja sitten lähtevät kävelemään. Eli jos ette ole asiasta puhuneet, kehotan sen tekemään!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat