G: Käsittämättömimmät ääliökommentit raskauteesi liittyen?

Vierailija

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Koska sieltä oli tullut tyttö, oli vaateostokset voittopuolisesti punaista. Myyjä totesi rahastaessaan, että " se on sitten tyttö?" .

Minä siihen: " juu, tyttö on" .

Myyjä: " Koska sulla on laskettu aika?" .

Minä: " Hän syntyi viikko sitten..." .

Myyjä meni hieman vaikeaksi... En siis ollut mitenkään käsittämättömän suuri tyyliin valas, mutta tokihan vatsa vielä pömpötti, kuinkas muuten.

Vierailija

ainakin sai ihan vapaasti kommentoida mahan ja minunkin kokoa! Eikö se nyt ole ihan normaalia että raskaana ollaan isoja? Miten siitä voi ottaa nokkiinsa? Ja mitä sitten jos joku arvuuttelee mahan muodosta sukupuolta? Onhan siinä 50% mahdollisuus osua oikeaan ja muutenkin, mitä pahaa siinä on harrastaa pientä " kansan perinnettä" ?

Sen ymmärrän että siitä suuttuu jos lapselle asetetaan sukupuolivaatimuksia.

Se vähän aikoinaan ärsytti, kun ihmiset pitivät minua täysin vammaisena kun olin raskaana! " Kuinka sä nyt voit sinne mennä ja tommosta tehdä? Eix sul oo tukala olo?" jne. Tosin näilla palstoillakin kun pyörii niin eipä tarvi ihmetellä mistä ihmisille moiset käsitykset tulee! Vatsaa ei saisi vahingossakaan kommentoida mutta se vasta kauheeta onkin jos sitä ei ollenkaan huomioida...Hohhoijaa.

Vierailija

Ekalla raskauskerralla sain raskausmyrkytysoireita puolen välin jälkeen raskautta. Sitten tuli iskias, närästys, pahoinvointi (pystyin syömään vain kaurapuuroa ja vettä), turvotus (paino saattoi yhden päivän aikana heitellä 4kg) jne. Mummin mielestä en liikkunut tarpeeksi ja ruokavalioni oli liin rasvainen. Soitti mulle joka aamu, että nyt ylös ulos ja lenkille! Olikin kiva nousta kun ei ollut nukkunut juuri lainkaan ja iskiaan takia kävelin 10cm askeleilla.

Neuvolan tädin mielestä minulle maistui herkut ja maksa-arvotestejä ruinatessani, terkkari sanoi niiden olevan niin kalliita, ettei niitä ihan noin vain tehdä. Sokerirasitukseen lähetti minut, koska selvästi söin liikaa herkkuja. Raskaus käynnistettiin sitten lopulta rv38 kun alkoi verenpaineet nousta ja kyllä se oli katkera pala sille terveydenhoitajalle. Oli koko raskauden ajan vähätellyt oireita.

Kun kerroimme saavamme toisen vauvan (eka oli tyttö) niin kaikki toivoi heti, että jospa se olisi nyt poika! Miehen kanssa toivoimme ihan vain kiusallaan tyttöä ja tyttöä toivomme kolmannestakin :-)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mies katsoi ja naurahti. Minä siihen, että emakoltako näytin, johon mies, että ei, rubensin maalaukset tuli mieleen.

Ihana mies. Tuollainen kyllä pelastaa huonommankin päivän, varsinkin jos ei ole ihan jokapäiväistä runoilua.

Vierailija

Tyttäreni kummitäti; " Miten sulla on noin pieni maha? Mulla on ollu aina paljon isompi. Miten sä oo itse noi pieni? Ei ole kiloja tullu ollenkaan."

Mahani on kyllä aivan normaalikokoinen ja kiloja tullut sen raskauden aikana lähes 30!

Lisäksi inhoan yli kaiken sitä että tullaan hivelemään mahaani raskauden aikana. Siis muut kuin mieheni. Tuntuu todella etovalta!

Vierailija

KOLMESSA yltrassa todettin yksi sikiö...

Synnytyksessä kun lapsi oli maailmassa supistukset vaan jatkuivat... syntyi yllärinä toinen

2000g ja 2500g

rv 37

Vierailija

" kati on tiineenä" , " kati on saanut parrua, todistetusti" jne. huh. No, vitsejähän ne, mutta alkoi jossain vaiheessa ärsyttää... Ja vielä koulutetut miehet, jotka ovat itsekin pienten lasten vanhempia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Paikan pikkupoma tuumasi vain, et " aha... oletko ajatellut kauanko olet sitten töistä pois??" Haloo, rv oli noin 13 ja seuraava päämääräni oli saada vauva turvallisesti maailmaan!! En todellakaan ollut miettinyt äitiyslomia tain hoitovapaan pituutta. Hän sitten vielä lisäsi, " tietäis sitten sen sijaisen kannalta..." Jessus mikä pönttö. Onneksi ei tarvitse enää hänen naamaansa katsella.

Ihan normaaleja kysymyksiä siltä, joka joutuu sijaiset ja hommat järjestelemään. Fiksu olisi tietysti onnitellut ensin.

Kyllä minulla iankin on jo mietittynä, miten vapaat menevät, rv 13

Vierailija

Tuttava myös raskaana. Hän katseli mahaani ja sanoi että hänen mahansa on pienempi ( hän ensari, mulla 3. ) mutta hän ei olekkaan lihonut ylimääräistä.

Vierailija

totes että älä nyt vielä ole turvallisella mielellä on niitä lapsia kuollu myöhemmilläkin viikoilla. arvatkaa olino hysteerinen loppuajan raskautta. aina tökkimässä vauva raukkaa hereille je potkimaan

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat