Työkaverin kommentti ihmetyttää: värjäsin vaaleat hiukseni kertaheitolla

Vierailija

tummiksi eli siis radikaali muutos. Aamulla kun menin töihin tämä minua reilusti vanhempi nainen kehui miten upea muutos oli, kasvoni ovat nyt niin kauniit ja tulevat upeasti esiin...yms. Nyt muutaman päivän jälkeen sanoi ettei tiedä miten sen nyt sanoisi mutta kyllä ne vaaleat hiukset ovat mun juttu, ne tuovat herkkyyteni ja siniset silmäni esiin. Sanoi ettei tiennyt kuinka sen nyt sanoisi etten loukkaantuisi. Että silleen..

Ei nyt niin, että työkaveri mielipide olisi maailman tärkein minulle, mutta silti ihmetyttää vähän että ensin kehuu kauheasti ja sitten yhtäkkiä on aivan eri mieltä. Ne työkaverit.....

Kommentit (7)

Vierailija

itse olen vaalehiuksinen luonnostani, ja kymmenkunta vuotta värjäsin hiuksiani mustaksi, kunnes palasin vaaleaan.

Täytyy sanoa, että on tämä itsellekkin vaikeaa päättää "kumman värinen" pää on se mieluisampi. Molemmissa kun on omat hyvä ja huonot puolensa.

Vaaleat hiukset ovat kauniin skandinaaviset ja "harvinaiset", ne myös antavat kantajastaan erilaisen kuvan mitä mustat hiukset.

Toisaalta mustissa hiuksissa olo on itsevarmempi, ja esim. tiettyjen värien kanssa (pinkki ymv.) musta toimii miljoona kertaa paremmin mitä vaaleat hiukset (esim. vaatteissa).

Kyllä se niin on että hiusten väri väistämättäkin muuttaa olenmusta...! Ymmärrän työkaverin "hämmennyksen" sillä molemmissa hiusvärissä on sekä hyvät että huonot puolet... On itselläni ainakin ihan päivästä kiinni iloitsenko oman värisistä vaaleista hiuksistani, vai olenko ostamassa mustaa väriä purkista...

Vierailija

Sekä tummat että vaaleat hiukset sopivat hyvin, aina tuntuu että kun on vaalea haluaa olla tumma ja toisinpäin:(

Päässä muhiikin idea josko värjäisi hiukset niin että niissä molempia sävyjä;) Vaan kun ei joka kuukausi varaa kampaajaan, en sitten tiedä miten tuollaisen kuontalon saisi siistinä kotivärjäyksellä pysymään kampaamokäyntien välisen ajan...

Vierailija

outoa... :D Mitä mieltä itse olet? Pitäydy siinä, mistä pidät.

Itse vaaleahiuksisena värjäsin joskus tummaksi, tykkäsin siitä, mutta noin vuoden kuluttua piti palata takaisin vaaleaan, kun menivät niin huonoon kuntoon. Muista värjätä tai laittaa kulmakynää kulmakarvoihin, jotteivät ne näytä pölhön vaaleita tumman tukan kanssa. :)

Vierailija

mutta palasin blondina oloon, mikä luonnostani olenkin.

Nyt kampaajaystäväni vielä sitä aina aika-ajoin korostaa raidoilla.

Saan olla se mikä olenkin ihan aidosti eli blondi ;)

Vierailija

onko identiteettini brunette vai blondi. Molemmat sopivat hyvin, mutta niin kuin joku sanoi, ne antavat ihan eri kuvan kantajastaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat