Lapsen kummisetä ei ollut tuntevinaankaan...

Vierailija

Näin lapseni kummisedän baarissa yks v-loppu. Morjestin (heilutin kättä, kun oli kauempana). Mutta tämä kummisetä morjesti takaisin ihan vaivautuneena. Sillä oli taas vaihteeksi joku uus muija.

Ajattelin sitten mennä juttelemaan, mutta kun hän ei ollut tuntevinaankaan minua, kummilapsensa äitiä, niin annoin olla.

Muutenkaan tämä kummisetä ei paljoa meillä käy, sitä ei enää ristiäisten jälkeen näytä kummityttö kiinnostavan...

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Mua ei haittaa sen tyttöystävät. Miksi pitäisi? Se sanoikin joskus ettei pysty rakastamaan ketään. No, toivon sille vaan parasta ja hyvää loppuelämää! Mun ei tarvitse olla sen kanssa missään tekemisissä. Harmittaa vaan lapsen puolesta kun toisella lapsellamme kaikki kummit pitävät yhteyttä ja käyvät meillä.

Joten peace! :)

ap

Vierailija

Mutta ei nyt takerruta tohon baarijuttuun, se oli vaan pieni osa tätä koko juttua.

Kerroin myös miehelleni tosta asiasta, niin kovin ihmetteli ja sanoi, ettei meidän tytöllä enää kummisetää ole! Koska mielestäni hyviin tapoihin kuuluu, että tuttuja tervehditään.

ap

Vierailija

Mies on uuden naisystävänsä kanssa baarissa, semmoisessa iloisessa nousuhumalassa. Uusi nainen on kaunis ja hehkeä ja ihana ja kaikkea, antaa vähän käpälöidäkin. Sitten joku tuttava tulee samaan paikkaan, sitä vähän moikkaa ja jatkaa juttuaan sen naisen kanssa.

Ihan sama vaikka elvis tulis sinne baariin, jos on parempaa tekemistä ja lause kesken niin ei tasan lähde tervehtimään muita sen enempää, etenkin kun on nuoresta miehestä kyse ja hyrrää niin kovasti ;) En tajunnut yhtään että mistä taas piti olla kateellinen jne.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Hauska veto mieheltäsi tuo kateellisuus. Siis koska hänellä on ihan nätti vaimo ja lapsi, niin jos tällä toisella ei ole, eikä tule juttelemaan, niin silloin on ainoa mahdollisuus, että on kateellinen? Ihan niinkuin kaikki 26-v haluaisi perheen tuossa iässä. Ehehee. Tässä jo valkeni syy, miksi ei tullut jutulle kanssasi =)

Ei se niin ole! Ei tietenkään tuo toinen halua perhettä nyt. Mutta se, että vaihtaa niitä tyttöjä viikon välein ja tuo muutamia näytille ja vaihtaa muutaman päivän päästä toiseen, ni ei kovin hyvin mene.

No miksi sitten ei tullut jutulle? Ei me varmaan sanota näitä juttuja toisille päin naamaa vaikka niistä kotona miehen kesken puhutaan.

ja kyllä tämä kaveri on sanonut miehelle joskus olevansa kateellinen sille kaikesta mitä miehelläni on. Mutta että noin rupeaa sitten käyttäytymäänkin. En ymmärrä! Ehkä mun ei tarvitsekaan.

Mitä nämä kummisedän tyttöystävät nyt tähän liittyy? Ja mitä ne sinulle kuuluu?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat