G: Pahin moka minkä olet tehnyt töissä? Tai muuta hauskaa.

Vierailija

Kommentit (5)

Vierailija

Ts. pieni osa käyttäjistä ei pystynytkään käyttämään tuotettan erään tärkeän osan osalta. Mun piti tarkastaa yhdestä listasta tietyt numerot ja en uuten työntekijänä ymmärtänyt operaation tärkeyttä ja yksi numero meni ohi... Se numeron on 202 ja vieläkin muistan sen. Mulla musteni silmissä, kun kuulin ongelmasta. Onneksi sain ymmärrystä. Sen jälkeen olen tehnyt tuota hommaa " kädet vapisten" .

Vierailija

Laitin taas yhden tiuskimisen jälkeen miehelle tekstarin, että " en jaksa kuunnella sitä xx:ää..." No, lähetyshetkellä tajusin, että viesti meni juuri xx:lle. Vastaus tuli heti, jossa luki jotain: " no sori, että olin tyly." Ihan sama. Eipä se anteeksipyyntö paljon lohduta, kun miltei joka päivä sain jotain kuittia. Pahimmillaan se oli tätä tasoa: " mua ärsyttää noi sun kenkäs, kun ne kopisee" tai " voisitko olla hiljaa, kun mun särkee pää" (tämä edellinen kahvihuoneessa kahvitauolla... siis menis huoneeseensa istumaan, ellei kestä toisten puhetta) No, lopulta lopetin puhumisen kokonaan hänelle ja sen jälkeen sain olla rauhassa. Uusi työkaveri pääsi hampaisiin kuten oli äkäillyt muakin ennen ainakin kolmelle tyypille.

Vierailija

Oon töissä koeajalla ja olin ruokiksella lähettämässä työpaikkahakemusta toiseen paikkaan kun pomon vaimo sattui paikalle ja tuli mun koneelle selittämään pilkun paikkaa. En tiiä näkikö alapalkista CV:tä ja hakemusta. Mitenkähän mä tänkin selitän..? Tyytyväinen en tähän oikein oo, siksi muuta työtä haenkin, mutta vituttaahan se jos tää on se ratkaiseva tekijä :/

Vierailija

Tai ei niin pientäkään, mutta nöyränä ja kaiken kestävänä työntekijänä (kaksinaamaisuudeksi sen voisi myös joku tulkita) en ilmaissut hänelle tunteitani lähellekään niin voimallisesti kuin ne koin..

Työpäivän päätteeksi sitten otin ekana kännykän kouraani, ja ratista toisella kädellä kiinni pitäen näpyttelin tekstiviestin jossa haukuin esimieheni (tai siis -naiseni) kaikilla mahdollisilla törkysanoilla. Osa keskittymisestäni kohdistui kuitenkin liikenteeseen, ja aviomieheni sijasta valitsin epähuomiossa vastaanottajaksi esimieheni :/ Tajusin virheeni samalla hetkellä kun kännykän näyttöön ilmestyi " viesti lähetetty" , mutta myöhäistähän se jo oli..

Seuraavana aamuna jännitti, olisiko pöydällä irtisanomisilmoitus. Mutta vielä mitä: esimieheni vei yllätyksekseni lounaalle ja viinilasillisten ääressä kävimme asiat läpi. Sovittiin, että siitä lähtien avaan mieluummin suuni kuin näpyttelen huoritteluviestejä...

Todella erikoinen suhtautumistapa siis esimiehelläni, mutta hyvä niin! Erikoinen on tyyppikin.

Vierailija

teeskentelin, että äänettömällä oleva puhelimeni muka soi ja mun oli pakko mennä vastaamaan käytävään.... Oikeasti siis äkkiä vessaan ja pikkarit pois ja pyllynpesulle. Vitsi että nolotti tulla takaisin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat