Epiapi Reimatec+:sta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomasin tuosta yhdestä Reimatec+ keskustelusta, että sinä olit jo tilannut pojallesi ensi talveksi Reimatec+ haalarin. Viitsisitkö kertoa, millaisia värejä tuosta on tulossa ensi talveksi?

Olen yrittänyt etsiä pojalleni ensi talveksi Reimatec+ haalaria koossa 116, mutta täältä Keski-Suomesta niitä ei löydy. Näyttää siis siltä, että ostamme ensi syksynä haalarin tulevasta mallistosta. Sen vuoksi kiinnostaisi tietää, mitä värejä on tarjolla. Tosin tänne niitä tulee myyntiin varmasti vain yhtä värivaihtoehtoa..

Käytettynäkään noita viime tai tämän kauden Reimatec+:sia ei tunnu näkyvän missään. Erittäin hyväkuntoinen käytettykin meille kelpaisi.

Kommentit (2)

Vierailija

En nyt muista kaikkia värejä, valikoimaa oli paljon ja kahta mallia, mutta lopultahan kauppiaiden sisäänosto ratkaisee mitä malleja edes tehdään.

Itse varsin pojalle sellaisen puvun, jossa on ruskeaa ja jännän väristä beigeä. Tuo ruskea on vaaleampi (ainakin kuvissa) kuin tämän talven ruskea.

Sitten oli tummempaa ruskeaa, sinistä ja harmaata aika monessa mallissa. Kovin tummia oli kaikki muut reimatec+ värit, paitsi tuo ruskea-beige sävyinen.

Vierailija

Ihan kivoilta väreiltä kuullostaa nuo tulevat.

Onnistuin kuin onnistuinkin nyt löytämään pojalleni sen ruskea-mustan Reimatec+ haalarin alesta ensi talveksi. Tummahan sekin on väritykseltään, mutta kun hyvän alennuksen sain niin saa kelvata. Harmaa-lime olisi ollut mun suosikki tämän talven malleista.

epiapi:

Lainaus:

Kovin tummia oli kaikki muut reimatec+ värit, paitsi tuo ruskea-beige sävyinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat