G: palstailusta (ov)

Vierailija

kirjoitatko rekisteröitymistä vaativille palstoille, miten usein?

vai kirjoitatko vain av:lle?

osallistutko keskusteluun myös kaksplussan sivuilla?

itse vastaan että kirjotan muillekin palstoille lähes päivittäin ja kirjoittelen myös joskus kakslussalla, en ole kylläkään sinne rekisteröitynyt.

Kommentit (9)

Vierailija

SonataSelene:

Lainaus:

..tänne ja 2+:lle. melkein kerran päivässä, riippuu siitä jos on jotain asiaa. en kirjoita vieralijaana enkä 2+.lla harmaana, tiedoks vaan nimimerkki-varkaille. =)

Olet aina paikalla galleriassa kun käyn.

Vierailija

jos ettii jotain tiettyä viestiä niin pistää hakuun niin ei tarvii lukee kaikki viestit. esim. vanhat lässytykset ei oikein kiinnosta.

on mulla tää sivusto auki monta tuntia päivässä mutta en kyllä istu täällä vaan vilkaisen aina välillä ku ehtii/jaksaa/löytää jotain mielenkiintosta..usko tai älä mutta mulla on kyllä oikeekin elämä! =)

Vierailija

..tänne ja 2+:lle. melkein kerran päivässä, riippuu siitä jos on jotain asiaa. en kirjoita vieralijaana enkä 2+.lla harmaana, tiedoks vaan nimimerkki-varkaille. =)

Vierailija

En ole niin kauan palstaillut että tunnen nuo,s80 on joskun osunut silmään. Mutta oikeasti,missä näiden lapset ovat? Itse olen töissä ja kahvitauolla luen näitä,kotona ei olisi edes aikaa istua koneella!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

SonataSelene:

Lainaus:

Olet aina paikalla galleriassa kun käyn.

ja irc-galleriakin on auki...ku välillä juoruu jonkun kaverin kaa..ei se silti tarkota että istun ja tuijotan näyttöö koko päivän.

ja joku kyseli missä mun lapset ovat...hmm...minä ihmettelen ihan samaa....ööö...

Vierailija

Sinähän roikut palstoilla 10h/päivä! Olet aina paikalla kun kurkkaan ohimennen viestejä. Ihmetyttää vain missä lapsesi ovat? Sinullahan on kolme alle kouluikäistä.

Vierailija

Minulla lapset jo koulussa ja teen vuorotyötä. Mutta miten kotiäidillä on aikaa kirjoitella päivät pitkät? Nettiriippuvuuskin on vakava asia. Joten mainitut,kannattaisiko hakea apua ajoissa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat