etuovi 147972, mitä mieltä olette

Vierailija

kaksi aikuista ja yksi vauva etsii asuntoa lahdesta.. miltä näyttää?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

tosiasiassa järven ja talon välissä on ainakin kaksi tietä ja melkoinen rivi taloja, joten ihan heti ei pikkuinen eksy sinne järvelle.

lahtelaiset varmaan osaisi tarkentaa tuota hintatasoa. omaankin korvaan kalskahtaa aika kalliille, vaikka arvoalueesta onkin kyse.

Vierailija

rivarisysteemiksi. Eritisesti alakerta on fiksumpi kuin useimmissa näkemissäni, juuri tuon takkahuone/aulan takia. Ja paikka on mahtava. Hintaa on, en tunne Lahden tasoa kyllä yhtään.

Muutamia juttuja tökkäsi. Onko tuo portaikko yläkerrassa avoin? Piirustusten mukaan on aika sumppu. Seinät alas, jos näin on. Alakerran vessa on oudossa paikassa, miksei sinne pääse suoraan takkahuoneesta (siinä menee se seinänpätkä, mutta silti...

Minä pidän siitä, että makuuhuoneet on erillään. Samoin kaksikerroksisuus ei rassaa yhtään, kun on tottunut jopa kolmeen kerrokseen...

Vierailija

nuo portaat haittaisi. Asuttiin saman tapaisessa, kun esikoinen syntyi (eli makuuhuoneet erikerroksessa kuin keittiö ja olohuone). Saat kyllä varautua siihen, että lelut ja se päivittäinen " elämä" pyörii sitten keittiö-olohuone-kerroksessa.

Hinta on aika kova, mutta tuo Jalkaranta taitaa olla aika suosittua aluetta ja näköalathan oli mielettömät.

Ymmärrän siis täysin ihastuksesi asuntoa kohtaan.

Vierailija

Asunnon pinnat olivat mieleeni, modernia ja kaunis värimaailma (tumma puu kohtaa vaalean). Niin usein ok-talot tuppaavat olemaan hirveitä paneeliseinäisiä talonpoikais-tyyppisiä tms.

Eikä tuo vesi nyt näyttänyt ihan pihapiiristä aukeavan, joten tuskin uimataidotonta taaperoa niin pitkälle aikuisen valvovan silmän alta päästettäisiin muutenkaan. Suuri osa lapsiperheistä lisäksi nimenomaan asuu/ haaveilee kaksikerroksisesta ik- tai rivitalosta, joten en ymmärrä, miten kaksikerros-ratkaisu muka olisi niin hankala lapsen kanssa...Aika laiska täytyy ihmisen olla, jos unelmakodistaan kieltäytyy sen takia, että joutuu jokusen portaan päivän mittaan ravaamaan.

Itse sanoisin, että ostakaa ehdottomasti, jos ihastuitte ja rahanne riittävät. Sitä paitsi täältä Helsingin vinkkelistä tuo ei todellakaan kuulosta hintavalta. Itse harkitsemme juuri tarjouksen tekemistä 75-neliöisestä kerrostalokolmiosta, jonka hintapyyntö on 275 000.

Vierailija

oon aina sanonut et en ikinä muuta taloon missä portaita.

Nyt asun silti kodissa, mikä on kolmessa kerroksessa. Ei ole kyllä kertaakaan vielä portaat elämää haitannut. Älä ainakaan portaiden takia jätä ostamatta. Itsellä 1,5v. ja toinen tulossa. Kyllä lapset oppii nopeesti kulkeen portaissa ja nykyään on hyviä portteja siihen vaiheseen kun lapset ei vielä ymmärrä.

Vierailija

Vastike on erittäin kohtuullinen, usein tuollaisesta melkein sadan neliön asunnosta saa maksaa pari sataa. Samoin se on hienoa, että talo on kaukolämmössä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat