äitini juo mielestäni liikaa

Vierailija

jos hänelle soittaa illalla, niin aina kuulee äänestä että on ottanut. Viikonpäivällä ei ole väliä. Ei huvita enää soittaa iltaisin.

En uskalla ottaa asiaa puheeksi, kun hän loukkaantuu todella helposti muistakin asioista. Olen miettinyt isäni välinpitämättömyyttä asiasta. Hän ei ole koskaan maininnut mitään ainakaan minulle asiasta. En usko, että hän olisi puhunut asiasta mitään äidillenikään. Olen aika varma, että isäni ei ota ainakaan viikolla.

He haluavat monesti lapsemme yökylään. Lapsi ei ole kovin innokas menemään, mutta aina kun on mennyt, niin ilmeisesti kivaa on ollut. Olen tähän asti luottanut siihen, ettei äitini juo kun lapsi on heillä, mutta tekisi mieli saada varmuus. Lapselta en ole kysellyt, koska hän ei vielä välttämättä ymmärrä asiasta.

Kommentit (1)

Vierailija

Tätä on jatkunut jo vuosia. En ikimaailmassa olis uskonut että minun äidistäni tulisi alkoholistia. Työnsä hän toistaiseksi pystyy hoitamaan, mutta iltaisin usein juovuksissa. Isän ja Äidin suhde on täyttä tappelua yleensä... Isä ei kuitenkaan saa äitiä hoitoon ja kun minä olen ottanut asian esille on edessä tays kaaos. Hänellä ei ole ongelmia, vaan syyt hänen huonoon oloon on isäässä.

Alkoholi on muuttanut äitini käytöstä ja ajatusmaailmaa. Hän ei ymmärrä asioita, eikä toisaalta jaksa kiinnostuakkaan niistä.

Silloin kun tapaamme(harvoin nykyään) ja hän on selvinpäin, hän on loistava mummu. Ikävä kyllä tapaamisia on harvoin, juuri tämän alkoholin käytön vuoksi.

Tilanne on vaikea. Olen monet itkut itkenyt asian vuoksi. Nyt en enään jaksa. Minulla on oma perhe, jolle annan kaikkeni. Valitettavasti minulla ei ole enään voimia äidilleni. Toivon vain, että hän joskus itse ymmärtäisi tilanteen...

Voimia ja halauksia sinulle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat