Minä taidan olla todella tylsää seuraa tai muuten vaan ällö :(

Vierailija

Minulla ei ole ystäviä. Yritän tutustua uusiin ihmisiin, mutta yleensä aina tavataan vain sen kerran tai ehkä jopa kaksi kertaa, mutta sitten kenellekään ei koskaan sovi nähdä uudestaan. Aina on jotain tekosyitä ettei pääse tmv.

Sama juttu tässä nettimaailmassa. Kirjoittelen yhdessä yhteisössä, siellä ei kukaan huomioi minun kirjoituksiani :( Kommenttia tulee kyllä kaikille muille ja minullekin joskus harvoin, mutta yleensä ei. Kukaan ei kaipaa vaikka olisin viikonkin kirjoittamatta. Muita kaipaillaan jo heti parin päivän jälkeen.

On niin surullinen olo...

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Tuntuu että kukaan ei kiinnostu mistään minun aloitteestani eikä lähde mihinkään eikä varmasti halua tutustua. Mutta! Olen varma että en ole tylsä, ällö enkä mitään muutakaan kurjaa, en vaan ole tutustunut oikeisiin ihmisiin. Minulla on kuitenkin monta ihanaa vanhaa ystävää todisteena siitä että en ole vastenmielinen :)

Oikeasti se tutustuminen ja ystävyyden aloittaminen on tosi vaikeaa. Mä olen kanssa vuoden verran käynyt kaikissa mammapiireissä sun muissa mutta harva muistaa edes nimeäni. Huono heille, minusta joku olisi saanut ihanan ystävän.

Vierailija

tuntuu myös aivan samalta! olen ajatellut, etten kai osaa enää tutustua uusiin ihmisiin, vaikka kovin haluisin uusia pysyviä tuttavuuksia/ystävän... :(

Vierailija

Olen iloinen, positiivinen ja ennen kaikkea luotettava. En mitenkään erityisen hauska, mutta en mielestäni tylsääkään seuraa.

Kuuntelen, mitä muilla on sanottavaa, olen osaa ottava ja empaattinen.

Välitän aidosti erilaisista ihmisistä ja en korosta yhtään itseäni muille.

Yritän olla vaan aito oma itseni, ehkä se on siinä.

Haluaisin monesti olla vain ihan yskin, kaipaan hirveästi vapautta.

Ymmärrän kyllä monia ihmisiä, jotka voivat todella olla yksin ja ei heissä ole kuitenkaan mitään ihmeellistä, ehkä pieni rohkeus vaan puuttuu.

Tsemppiä, ehkä löydät hyviä ystäviä vaikka netin kautta, toivottavasti.

Vierailija

anna anteeksi. Tottakai ihmiset välittävät myös sinusta. Se on vaan nykyajan meininki, että tuijotetaan vain ja ainoastaan omaa napaa.

Vierailija

pidän itseäni mukavana, iloisena ja ihan tavallisena yhden lapsen äitinä. Mutta kukaan ei huomio minua perhekerhossa, asukaspuistossa yms. Se on ihan kamalaa. Kaikilla tuntuu olevan jo kavereita ja jutut valmiina. Inhoan asukaspuistoa mutta yritän välillä zempata ja mennä sinne. Eipä auta, en saa ystäviä. Harmittaa. Mikä on vikana? Kai jollain tasolla jännitän muita äitejä, olenhan yleensä porukan nuorin.

Vierailija

Ja kas vihdoin, puhelimet pirisee ja lapset juoksee hoidosta toiseen!

Nytkin on viikonloppuna yksi lapsi tulossa hoitoon, yhden kanssa ulkoilemme ja käymme kylässä. Sinnikkyys kannattaa.... varsinkin jos ei ole edes sitä ukonkääpää

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat